Moord- en vermissingstopic

Hahaha nee deze lag op school

Ben echt wel benieuwd naar wat er de komende weken allemaal (niet) naar buiten komt.

1 like

Ja daarom ook maar niet tussen haakjes erbij gedaan (helaas). Ik hoop dat hij het wel gaat doen.

1 like

Huh met een gewone lijnvlucht komt hij naar Nederland? Dus dan zit ie gewoon tussen andere mensen, iedereen herkent die man nu toch? Lijkt me echt een slecht plan :sweat_smile:

1 like

Deze al voorbij gekomen?
2 likes

Wow wat bizar joh, ik had geen idee!

Ik kan me bijna niet voorstellen dat hij gaat praten, mocht er alleen DNA bewijs zijn. Hij heeft al 20 jaar gezwegen en emigreren is kennelijk voor hem geen probleem (mocht hij vrij komen).

Als de zaak op zitting komt, kun je hem hoogstwaarschijnlijk bezoeken! Maar denk dat het stormloop wordt op de zittingen. Anders kun je Saskia Belleman altijd nog volgen op twitter. Zij verslaat grote zaken vanuit de zaal via Twitter, heel interessant om te lezen. Ook nu tijdens de behandeling van de zaak van Nicole vd Hurk.

3 likes

OMG, een what’s in my survivalbag.

37 likes

Dit was wel beetje mijn gedachte lol.

2 likes

Ik ben echt benieuwd hoe en wat nu verder. Gaat hij praten? Of heeft hij dat ondertussen al gedaan of juist niet?

2 likes

Ik denk dat we hier misschien weinig over gaan horen komende tijd

1 like

Morgen wordt hij verhoord
Jos B. aangekomen in Nederland - http://nos.nl/l/2249258

1 like

Peter R. de Vries is vanavond bij Pauw, ben benieuwd of hij nog iets te zeggen heeft.

hij is wel echt met een apart vliegtuig hierheen gekomen volgens mij?

Volgens mij zouden ze dat niet doen. Maar dit zeiden ze vorige week, misschien dat dat intussen veranderd is

zag op het nieuws dat het vliegtuig gelijk door reed naar een hangar, en dat hij daar ‘‘officieel’’ is aangehouden door de Nederlandse politie. Maar ze zeiden vorige week van niet indd

1 like
1 like

https://www.ad.nl/binnenland/advocaat-van-brech-moet-zwijgen-over-de-zaak-nicky-verstappen~a30285bc/

Dat lijkt er niet op alsof hij iets gaat bekennen. ‘Het laat zien hoe graag het team van de verdachte een dader wil maken.’ Zo benieuwd hoe dit gaat aflopen! Ik had ook niet verwacht dat hij makkelijk gaat bekennen.

Er wordt gezegd dat ze denken dat Brech waarschijnlijk niet weet dat er (inter)nationale aandacht voor zijn zoektocht is geweest, maar ik neem aan dat z’n advocaat hem daar wel over spreekt?