Moord- en vermissingstopic

Nu extra nieuwsuitzending NOS op Nederland 1.

In late NOS Journaal 23:30uur Nederland 2 meer info.

1 like

Wat een fijn nieuws. Ik had verwacht dat hij zich nog jaren zou schuilhouden in bossen of zo. Zoā€™n snelle doorbraak had ik niet verwacht!

Dankje ik ga gelijk kijken

Is al afgelopen. Om 23:30 op Nederland 2 meer info.

Haha ja Jos B, heel Nederland weet wie je bent nu

2 likes

Verdorie en ik wilde op tijd gaan slapen vanavond

4 likes

Wow!!! Wat een doorbraak. Echt knap zo snel gevonden

3 likes

Wow wow wow!!! Super goed zeg, zo snel al!

Zag opeens dat dit topic +50 posts had terwijl ik het net had bijgelezen. Dus dacht al, zal toch nietā€¦

3 likes

Wow geweldig! Ik dacht even dat dit misschien nooit zou worden opgelost. Wellicht als ie in de bossen in SiberiĆ« had gezetenā€¦

Echt heel goed, hoop dat nu de waarheid boven tafel komt en die ouders eindelijk echt alles kunnen afsluiten.

Ontzettend goed dat al het werk van de politie en Peter R. de Vries dus niet voor niets is geweest.

5 likes

Hooooly zeg! Wat fijn!!

Ongelooflijk zeg, had dit niet verwacht!

Ik hoop vooral voor de familie van Nicky dat hij zijn kaken niet op elkaar houdt en ook gewoon alles vertelt wat er gebeurd is

5 likes

waar zijn die extra nieuwsuitzendingen dan?

Pfff ik wil een live journaal nu, als de koning jonglerend achter een hond aan zou rennen waren ze nu al bezig met uitzenden. Waarom nu niet. Ben nieuwsgierig :sweat_smile:

6 likes

Oh wauw kom net thuis en lees nu het nieuws. Wat geweldig dat ze hem zo snel gevonden hebben, hopelijk kunnen ze nu snel verder!

De politie wil nog geen details bekend maken, dus ze kunnen wel een nieuwsuitzending inlassen maar zoveel hebben ze niet te vertellen tot die persconferentie morgen geweest is.

Ja dat is helemaal waar!

Wat een geweldig nieuws, ik had oprecht verwacht dat hij al lang zichzelf had gedood. Ik ben heel benieuwd naar het verdere verloop van de zaak

Haha snap ik, ben gewoon heel erg nieuwsgierig. Hopelijk gaat hij praten. Wat zal er gebeuren als hij niet praat of niks gaan bekennen (alhoewel hoe wil hij zich eruit lullen met de een op een match)

1 like

ik lees op oa fok dat niet duidelijk is of het slachtoffer misbruikt is en wat de doodsoorzaak is? Geen idee in hoeverre dit klopt (of men geeft daar geen info over vrij, kan natuurlijk ook) dus hoop ook dat hij gaat pratenā€¦

2 likes

Ik dacht dat hij misschien wel gevonden " wilde" worden. Net zoals Jos S.( toch?) Doorgaan zolang het kan maar zodra je geen kant meer opkan , overgeven aan alles.