Wat een geweldig nieuws dit! En zo snel nadat het richting het publiek bekend gemaakt is. Zo blij voor de familie Verstappen!
Wow zo snel
Had het er vandaag nog over met mijn vriend. Maar Jos leefde natuurlijk heel afgezonderd en zonder veel contact met de buitenwereld in de bossen waarschijnlijk. Die heeft niet bedacht dat er een soort Europese most wanted lijst is waar hij op staat en dat hij met naam en toenaam door de politie wordt genoemd. Dat gebeurt natuurlijk bijna nooit en hij heeft zich waarschijnlijk veilig gewaand. Vind het zulk topnieuws, hoop op gerechtigheid!
Ook meteen een spaanse naam aangenomen?!
Sorry flauw.
Wow, kippenvel! Wat ontzettend fijn voor de familie
Oh, goed nieuws!!
Wauw dat had ik niet verwacht
OMGOMG OMG WAT! IK GA SNEL HETNIEUWS LEZEN
Heel bijzonder dit zeg! Wat fijn voor de familie.
Morgen tussen 10u en 12u is er een persconferentie. Het is nu afwachten wanneer hij wordt overgeleverd aan de Nederlandse politie, de Spaanse politie heeft de regie. Hopelijk kan dat heel snel!
Was de getuigen een Nederlander of is het in heel Europa ( of in ieder geval de landen rond om Frankrijk ) op het nieuws?
hopelijk komt hiermee de waarheid boven tafel.
Nou ik denk dat hij alleen op zijn hoede is geweest voor politie en minder voor random burgers die zijn foto hebben gezien. Maar aangezien hij in Barcelona zat denk ik niet dat hij nog aan het bushcraften was, dus wellicht was hij zich wel bewust van dat opsporingsbevel en zijn naam die overal in het nieuws wordt genoemd.
glamcraften op de Ramblas
O mijn god, krijg er rillingen van. Wat GOED!
Wat snel en wat fijn dat ze hem levend hebben gevonden voor de ouders. Hopelijk wordt er dan meer duidelijk
Ben benieuwd naar het verhaal achter deze snelle vondst.
Wowwww, ik was hier nog aan het bijlezen en nu dit nieuws! Wat ontzettend goed, dus nu snel doorlezen naar het nieuwste nieuws!
Liften, trein en veel gewandeld denk ik. Voordat er een opsporingsbevel was
Woww ik weet niet waarom me dit zoveel doet maar ik ben heel blij met dit nieuws. Zit met familie en iedereen is er helemaal euforisch over.