Moord- en vermissingstopic

Ja dat vind ik ook wel logisch klinken inderdaad.

1 like

Hoe heb je dit trouwens gevonden haha?

Ik vind het wel moeilijk dat dit openbaar wordt gemaakt. Zo blijft het eeuwig traceerbaar dat het meisje (mogelijk) ‘seksuele handelingen’ heeft verricht. Haar naam + foto’s zijn overal te vinden.

7 likes

fok!

1 like

Daar gaan ze helemaal los haha. :sweat_smile:

haha ja de fok recherche zit niet stil

1 like

Klopt, gaat altijd zo met grote zaken haha. Het is soms behoorlijk vermoeiend. Maar het is idd wel een goeie plek voor informatie vaak. Ook met aanslagen.

1 like

Ik denk dat de verdachte Jos ook geen zelfmoord gaat plegen omdat hij voorbereid wegging en ik denk dat hij niet weet dat hij gezocht wordt in binnen en buitenland.

Ik zit nu op het Fok en Viva forum te lezen hierover, maar wat ben ik toch blij met hoe mensen hier posten zeg.

3 likes

@Krabsalade @Fenayi haha ja je moet je door een hoop onzin heen worstelen, maar toch staat daar vaak heel snel veel info!

2 likes

Misschien weet ie dat niet (zeker) op dit moment, maar hij verwachtte het wel dat dat ieder moment kon gebeuren ws, hij is niet voor niks van de radar verdwenen.

Ja dat is waar. Hopen dat hij fouten maakt of toch eens de bewoonde wereld in moet.

Ik ging naar aanleiding van de eerdere commentaar hier zoeken op Jasper S en Marianne Vaatstra, onder het mom van hoe was dit ook al weer.
Kom ik dit tegen: Klokkenluider Jasper is onschuldig
Ook die argumenten waarom hij het niet gedaan zou hebben en dat het in de doofpot is gegooid vanwege asielzoekers :woman_facepalming::exploding_head:

Ja ik ben dit ook een keer tegengekomen. Wat voor theorieën mensen wel niet verzinnen.

1 like

Ik wilde zeggen: ugh, alleen je post doet me al denken aan Wim Dankbaar, aan wie ik echt een intense hekel heb. Maar natuurlijk, hij komt ook in je artikel voor. :woman_facepalming:t3:

Er zijn weinig mensen die zo het bloed onder mijn nagels vandaan halen (Trump is er Ă©Ă©n van, Dankbaar de tweede), maar man man man.

4 likes

De advocaat van Jasper S. is hier ook aan het woord ook over waarom Jasper toen heeft meegewerkt aan dat onderzoek.

1 like

Oh deze moet ik nog zien! Ik ben te veel bezig met deze zaak :sweat_smile:

2 likes

Dat is volgens mij nog niet zeker of dat zo is plus toen stond ie alleen als vermist. Nu weet heel Nederland van hem toen niet.

1 like

Oké ik ben hier echt teveel mee bezig, Maar hier vanaf 10:40 hebben ze het erover of hij eerder als verdachte had moeten worden beschouwd.

Ik denk inderdaad wat @flwhrs zegt. Toen was er nog geen ophef. Ja het zou altijd kunnen dat hij een internetcafé heeft bezocht oid maar ik acht die kans klein. Wel heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen

1 like