Heb je daar een linkje van?
Geen idee dus of het ook daadwerkelijk is gebeurd.
Ja in dat tweede artikel wat ik net poste staat dat ook zit ook een filmpje bij van die agent die ook bij de scouting zat.
Oh nee zo bedoelde ik het niet, ik dacht misschien wil je dat filmpje ook zien haha!
Hij is dus gewoon 2 keer verhoord als verdachte lang geleden Lijkt me heel frustrerend als nu blijkt dat ze toen al zó dichtbij waren
Nee niet als verdachte maar als getuigen is ie gehoord.
ook interessant om te lezen (mits je beetje duits kan), zijn bushcraft vrienden konden (kunnen?) het echt niet geloven. Lijkt me ook echt zo bizar om mee te maken.
Ik heb dit al vaker gezegd maar ik vind het gewoon zo ontzettend erg dat iemand die onder behandeling is geweest voor een zedendelict daarna gewoon kon werken in een kinderdagopvang?
Lijkt me ook erg om dit achteraf te horen als ouder. Dan weet je toch ook niet of daar misschien ook iets is voorgevallen?
Oja klopt, maar ze zijn toen wel bij de scouting nagegaan of klopt wat hij zei dus ik neem aan dat ze toen wel licht twijfelden aan zijn motief.
“Solange jemand nicht rechtskräftig verurteilt ist, glaube ich an seine Unschuld. Alles andere ist Hexenjagd.”
Zo he dan heb je wel een flink bord voor je kop
of dit:
Auch ich teile die Ansicht das vorerst die Unschuldsvermutung gilt. Der Vorfall liegt schon lange zurück und Fehler passieren heut immer noch was das DNA Kram angeht.
maargoed, zal ongetwijfeld enorme schok voor ze zijn.
Thanks!
Tot een paar jaar geleden had je geen VOG nodig om daar te werken dus er was geen controle op.
Zijn hier ook mensen die podcasts luisteren? Ik zit nu helemaal in Serial Killers, daar duiken ze helemaal in de gedachtegangen van de moordenaars en hoe ze bij zulke daden komen. Heel interessant alleen geen aanrader om er 6 achter elkaar te luisteren
Denken jullie dat de verdachte van de moord op Nicky nog leeft? Ik dacht eerst van niet maar ik twijfel, mede door onderstaande opmerking…
Is hij dat? Ik weet het niet, maar het verbaasd mij wel hoe stellig sommige mensen zijn dat hij zelfmoord gaat plegen/ heeft gepleegd. Dat is echt nog wel even een stap… En waarom zou die dan al die voorbereidingen enzo hebben gedaan ? En niet gewoon in Nederland zelfmoord hebben gepleegd. Ik denk dat deze man nog best ‘gelukkig’ kan zijn als ie alleen maar in de natuur is. Hij had natuurlijk ook niet echt sociale contacten en zijn moeder is ook dood.
Ja dat is hij
Ik verwacht ook niet dat hij op dit moment zelfmoord zal plegen, want anders zou hij het allang gedaan hebben. Die stap is inderdaad ook groter dan veel mensen denken. Wat ik wel nog zie gebeuren, is dat hij lange tijd niet gevonden wordt en dat hij het permanente leven in de bossen toch veel zwaarder vindt dan gedacht. Dan zou de stap naar zelfmoord misschien kleiner zijn.