Ja dat vraag ik me ook af. Misschien moest hij zijn sleutel inleveren omdat hij een tocht ging maken? Is standaard? Of voelde hij al nattigheid?
Het is natuurlijk veel beter voor hem als het een inbraak was en dus in principe door iedereen kan zijn gedaan. Als er gewoon een boel spullen opeens weg waren zonder inbraaksporen dan was het best duidelijk geweest dat hij het moet zijn geweest, met andere woorden dat hij daar nog steeds in de buurt is.
Ja maar hij heeft zich nu toch verraden want de spullen die weg waren worden specifiek gebruikt voor bush crafting.
Hoe meer ik nu lees, hoe kwader ik mij maak. Laat staan hoe de familie van nicky zich hierbij moet voelen.
Kwader als in wat hij heeft gedaan of?
Om daar mee te beginnen ja. Dan 20 jaar je mond houden en nu ze je bijna hebben het bos invluchten. kom op man geef jezelf aan en gun die ouders het laatste puzzelstukje. (er vanuitgaande dat deze man het daadwerkelijk heeft gedaan).
Absoluut geen respect voor Jasper S. maar die bleef tenminste zitten waar hij zat.
Eens. Eerst dacht ik nog ja ik begrijp hem wel dat je je in het bos gaat verschuilen maar het is gewoon ontzettend laf. Die Jasper S. heeft in ieder geval de ballen gehad om zich zelf te laten oppakken
Maar hij durfde zichzelf toen niet aan te geven maar deed wel mee aan dat onderzoek dat snap ik ook niet helemaal.
Ja naja ergens snap ik het ook wel weer. Hij wist dat hij door het onderzoek sowieso in the picture zou komen te staan omdat 1 zijn familie het ging doen 2 het gek was als hij niet zou gaan. Dus dan is het een prima moment om je te laten ‘pakken’.
Ja maar als je dat weet waarom niet jezelf aangeven ipv wachten tot je een keer wordt opgepakt thuis. Lijkt mij net iets minder heftig voor je familie, maar goed doet er verder niet zoveel toe haha.
Omdat hij een laffe hond is. Een heel zielig sneu mannetje. Bah. Die kop alleen al, ik word er misselijk van. Sorry hoor voor mijn taalgebruik maar het lucht op.
Maar als je bijzonder intelligent bent, waarom ga je dan niet naar een dokter als je pedofolie hebt?
Hij schijnt verbaal niet bijzonder sterk te zijn, toch? Verder ben ik benieuwd of hij angst en schaamte ervaart. Ik vind dat wel interessant, hoe zo’n persoonlijkheid in elkaar steekt. Hij zal een uitgebreid eigen belevingswereldje hebben, anders hou je het niet tot je dertigste vol bij je ouder(s).
Omdat het moeilijk kan zijn om die drempel over te gaan? Ook onder hulpverleners heerst er veelal nog een taboe over pedofilie.
Ja oke daar kan ik me wel in vinden
Gaat die nu over Jos of Jasper?
Jos
Hij schijnt wel behandeld te zijn bij Riagg.
Hm dat maakt het nog wat lastiger vind ik. Lijkt me ook frustrerend als je wel behandeld bent maar het niet heeft gewerkt
Ja ik vraag mij ook af wat zo’n behandeling inhoudt, want het is een seksuele voorkeur daar kan je niks aan veranderen alleen zorgen dat ze het niet uiten/toepassen of hoe je dat precies zegt.
Maar volgens mij is toch ook nooit voor 100% vastgesteld wat zijn doodsoorzaak is en of hij seksueel is misbruikt.