Moord- en vermissingstopic

Nabijgelegen betekent toch in de buurt en niet naast of mis ik wat je bedoelt haha?

4 likes

Nja ik vind het niet eens in de buurt eigenlijk! Denk dat ze in de war zijn met Schinveld

Vanaf de redactie van de Telegraaf in Amsterdam gezien ligt alles buiten de A10 dicht bij elkaar :stuck_out_tongue:

Het is 15km zie ik op Google Maps, dat vind ik ook nog best wel ā€˜nabijā€™

13 likes

Ik denk dat het door de verwarring van vanmorgen komt, toen stond er ook afentoe Schinveld - Simpelveld - Schinveld

En uiteindelijk Simpelveld

http://forum.bushcraftnederland.nl/viewtopic.php?f=1&t=15459
Hier werd er gewoon nog geld ingezameld om hem te vinden toen die vermist was, bizar

Voor de Telegraaf is heel Limboland een pot nat waarschijnlijk :stuck_out_tongue:

Maar ja ik zou Simpelveld ook wel als ā€˜nabijgelegenā€™ beschrijven, als ā€œeen plaats op 15 kilometer van de Brunsummerheideā€ te lang is.

Ja ik beschouw nabijgelegen meer als; echt naast de plek waar het om draait.

Maar kan ook aan mijn beleving liggen, want dan kan ik ook zeggen ik woon nabij Maastricht.
Maar er liggen wel nog tientallen dorpen tussen.

Overdrijven is ook een kunst :grimacing:

1 like

Dat is incl alle gehuchten! Maasband - Veldschuur etc :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik denk dat ie dat dan al vƩƩl eerder gedaan zou hebben als ie niet zou kunnen leven met wat ie gedaan heeft. Als ie het nu alsnog doet (of al gedaan heeft, wat ik betwijfel) is het eerder omdat ie dat prefereert boven gepakt worden denk ik.

1 like

Dit stukje circuleert op internet, het zou hier om Jos gaan. Weet natuurlijk niet zeker of dat zo is, maar de datum, locatie en afhandeling van de zaak komen overeen.

Ik vraag me af hoeveel jongetjes hij iets heeft gedaan (zij het met een aanzienlijk minder noodlottige afloop). Misschien herinnert iemand zich nog ontoelaatbare handelingen.

Tijdens die persvoorlichting werd toch gezegd dat hij onschuldig was verklaard bij dat zedendelict? Dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat hij bekend heeft.

Als dit waar is is het heeeeel vreemd dat hij nog in een kinderopvang mocht werken, geloof het dan ook niet echt

1 like

wat een intense lafaard.

4 likes

Ik wil niet zeggen dat het waar is van dat zedendelict maar helaas gebeurt het wel vaker dat dat soort mensen later alsnog met kinderen werken.

Maar stel hij heeft bekend dan is het toch heel raar dat hij dat mocht? Hoe krijg je dan ooit zoā€™n verklaring omtrent gedrag? Echt bizar

Geseponeerd is geen aantekening in je strafdossier geloof ik, dus geen invloed op je VOG.

1 like

Maar dan was hij toch allang gevonden? Hij was opgegeven als vermist. En nu als verdachte.

Maar hoeveel mensen wisten van zijn vermissing? Hoe bekend is dat geweest in die omgeving ?
Nu weten mensen dat ze naar hem moeten uitkijken tot vandaag alleen bekende van hem.

ik zal niet zegen dat het niet raar is, dat is verschrikkelijk mocht hij bekend hebben. En hoe dat dan zou kunnen geen idee maar het gebeurt helaas af en toe wel. Hoe zijn mensen met een zedenverleden kampleiders

1 like