Mooiste momenten van 2021

Dat is ook helemaal prima! Relaties zijn er in alle vormen en maten. :grin:

1 like

Love it. Ook top dat ik meteen het liedje erbij hoor, ondanks dat het inmiddels al jaren geleden is dat nyan cat overal was.

1 like

Het halen van mijn diploma tot verpleegkundige.
Ten huwelijk worden gevraagd door mijn vriend.
Het opknappen van ons huis.
Nieuwe vriendschappen sluiten met onze leuke buren aan beide kanten.

17 likes

Hier hetzelfde :smiling_face_with_three_hearts: Eind vorig jaar kreeg ik te horen dat we tijdelijk moesten stoppen met ons fertiliteitstraject (flink balen toen) en toen werd ik begin dit jaar onverwacht zwanger!

Daarnaast geld verdiend (met crypto :money_mouth_face:) en daarmee veel afgelost op de hypotheek van ons huis.

14 likes

Ahhh kattengifjes <3

Ik heb best veel mooie momenten dit jaar! Mijn zusje die drie weken lang hierheen (Wales) is gekomen nadat we elkaar zo lang niet gezien hadden, het opstarten van mijn Etsy shop en hoe positief en lief mensen (ook van het forum!) daarop reageerden. Sowieso hoe ik met mijn insteek van “Ja tekenen is leuk maar je bent never nooit goed genoeg om daar ECHT iets mee te doen” naar “Fuck it, gewoon proberen” ben gegaan was een persoonlijke overwinning haha.

13 likes

Het was voor mij (net zoals voor vele anderen) een pittig jaar. Mooiste momenten:

  • Eindelijk de sleutel krijgen van ons huis. Het moment wat ik qua geluksgevoel daar het meest aan koppel, is de ochtend van de verhuizing. We hadden de konijnen 's ochtends al naar het huis meegenomen en ze vonden het meteen heel leuk hier. Zo fijn om te zien dat ze zich zo snel op hun gemak voelden en heel blij waren om alles te kunnen verkennen. En 's avonds vaak bij ons komen zitten.

  • de sneeuwpret in het begin van dit jaar. Ik heb te weinig speelsheid in mijn leven en sneeuw is geweldig om mee te spelen.

  • een 2 daagse cursus van werk op een externe locatie met allemaal onbekenden. Zo fijn om weer eens een keer met een groep samen te zijn en allemaal met hetzelfde bezig te zijn.

Ik ga nog even nadenken of ik nog meer dingen kan bedenken…

9 likes

afbeelding

Gefeliciteerd met je goedlopende Etsy shop! Je tekeningen zijn erg mooi. Vond je kaartje in het ziekenhuis erg lief. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

afbeelding

Gefeliciteerd met je huis :partying_face: je konijnen zullen er vast erg blij mee zijn :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Haha dankjewel! Ja ze vinden het geweldig hier :blush:

3 likes

@Cadeaupapier gefeliciteerd met de geboorte van jullie kinderen. :partying_face:

Ook gefeliciflapstaart voor alle andere nieuwe nieuwe moeders, ooms, tantes, broers, zusjes, neefjes, nichtjes, partners, vaders, etc…
afbeelding

6 likes

Ik begon mijn jaar met het baren van een megaleuk kind en ik eindig mijn jaar met het inrichten van een megaleuk huis. Dat zijn ook wel meteen de hoogtepunten.
Oh en halverwege het jaar kreeg ik een megaleuke baan!

22 likes

afbeelding

Leuk dat je je zo inzet voor je foster baby’s! We reken hier overigens wel op mooie foto’s van je kampeertocht. :grin:

4 likes

Lief!! Ik zeg elke keer “nu doe ik het niet meer” omdat het zoveel werk is maar ik ga weer een nestje in huis halen als ik terug ben van mijn trip en kan nu al niet wachten.

En ja ik zal zeker wel een foto plaatsen! Het is geen kampeertocht hoor, ik slaap gewoon lekker in een bed elke avond :raised_hands:t2:

1 like

Ik vind het echt raar dat dit jaar alweer zo snel voorbij is, want het lijkt alsof er gewoon niets is gebeurd :’) Ook doordat er voor mijn gevoel niet echt een zomer is geweest denk ik.

Mijn mooiste momenten waren denk ik een paar ‘eerste keren’ met mijn vriend. Ik heb een coronarelatie dus dit jaar zijn we pas voor het eerst op vakantie geweest en samen uitgegaan, terwijl we wel al samenwonen en een huisdier hebben. Van tevoren dacht ik wel ‘oei, wat als hij in die setting ineens een lul blijkt’ (want o.a. navigeren haalt toch vaak wel het lelijkste in de mens naar boven), maar ik ben op die momenten alleen nog maar gekker op hem geworden.

15 likes

Diepen :stuck_out_tongue:


Haha shit ik stelde gister deze vraag aan mijn vriend en hij noemde alleen maar momenten met mij… ik omgekeerd hier niet.

Oja, eerste keer stappen met mijn vriend was echt fantastisch! Ik was.echt bang, wat als dat geen match is, maar dat blijkt zo goed te werken. Beetje jammer dat we er beiden corona van hebben gekregen,maar zelfs dat was afgezien van de ellende best knus en gezellig.

De festivals erna waren ook zo leuk, hij leeft daar helemaal van op en die kant van m had ik nog nooit gezien. In een keer zo’n enthousiaste energiebom

8 likes

Ik vind het ook wel goed om hierover na te denken want het was nogal een schijtjaar in veel opzichten.

Edit: in willekeurige volgorde, en nog wat toegevoegd:

  • gevaccineerd worden
  • ik ben enorm gegroeid in mijn werk het afgelopen jaar
  • fijne vriendschappen
  • alles met man en kat nog steeds fijn en liefdevol ondanks de tegenslagen van dit jaar
  • sneeuw, ijs en ijskoude, kraakheldere nachten in februari
  • een niet zo warme zomer en daarna een heel lekkere nazomer
7 likes

De eerste keer terug op restaurant
Mijn neef die trouwde en was ook weer een kans om de hele familie te zien
Etentje bij Oak
Onze vakantie in Italië
Het bod op het huis dat geaccepteerd werd
Grote move gedaan op werkvlak en nieuwe job aangeboden gekregen
Vriendschap die terug hersteld is

Benieuwd naar 2022 en het begint al goed :grinning:: klussen, trouw van mijn nicht waar mijn vriend deze hele familie zal zien.

9 likes

Ik vond het echt een schijtjaar. Maar als ik dan toch even goed nadenk:

  • vakantie in Frankrijk voor het eerst met ons fantastisch leuke kind
  • vorige week eindelijk de ballen gehad om salarisverhoging te vragen én flink wat salaris erbij gekregen en dat was een goede boost voor mijn zelfvertrouwen
  • oh ja ook emdr afgerond en daardoor veel beter in mijn vel zitten dan een jaar geleden
23 likes

Hmm ik vond het een heftig jaar met als start de lockdown waardoor ik in een postnatale depressie belandde, ik m’n baan opzegde, een vriendin uit de vriendengroep veel te jong overleed en daarna gelijk m’n opa. Oh en door de lockdowns / corona / slechte slaper is onze relatie ingestort na 10+ jaar dus relatietherapie enzo en lekker langs elkaar heen leven, super leuk allemaal.

Maar er waren toch ook wel mooie dingen gelukkig:

  • ons kind, alleen z’n lach is genoeg me gelukkig te maken
  • een nieuwe baan hiep hiep hoera
  • vaccinatie en er soms even op uit kunnen, zoals zwemmen met het gezin
9 likes

Het voelt echt alsof ik 25 jaren heb geleefd in het afgelopen jaar, ben vrijwel vergeten wat er in de eerste helft gebeurde??

In de eerste paar maanden was ik nog met verlof en was het ontzettend knus met mijn (eindelijk) vrolijke baby. Later dit jaar PhD gehaald en een beurs binnengehaald van 2 ton. Dat zijn twee giga hoogtepunten in m’n werk leven. Ohja zijn naar een mooi ruim appartement verhuisd. En eigenlijk is elke middag een hoogtepuntje als ik m’n kind ophaal en m’n vriend, zij, en ik, tot ze naar bed gaat eigenlijk alleen maar knusse dingen doen als een soort kleffe drie-eenheid.

26 likes