Mooiste momenten van 2021

Ik dacht meh t was een kut jaar en dr was niet eens een fatsoenlijke zomer en meh meh. Maar toen bedacht ik me dat ik dit jaar mn vriend heb leren kennen en dat was eigenlijk best wel leuk haha.

27 likes
  • Zwanger geworden
  • Vakantie in Italië en een bruiloft daar bijgewoond
16 likes

Er waren gelukkig in 2021 veel mooie momenten voor mij. Ik en mijn familie zijn allemaal gezond mogen blijven en dat is sowieso het belangrijkste :smiling_face_with_three_hearts: Ook heb ik een vast contract gekregen :smiling_face_with_three_hearts: En ik heb dit jaar veel tijd aan mijn hobby besteed :sparkling_heart:

9 likes

Dit klinkt misschien gek maar dat mijn relatie uit ging was het beste wat me is overkomen. Niet het moment zelf, dat was heel verdrietig om die keuze te maken, maar wel de opluchting erna en hoeveel beter en gelukkiger ik me nu voel.

Verder een aantal mensen die ik dit jaar heb ontmoet en een vriendschap met 1 vriendin die heel hecht is geworden :two_hearts:

21 likes
  • Bevallen van onze allerliefste zoon (die heb ik ook maar 1)
  • De eerste ontmoeting tussen mijn dochter en onze zoon. Echt. Prachtig was dat.
  • De stap gezet om te gaan sporten 3 keer oer week en met personal trainer; voel me al zoveel beter!
17 likes

Ik vind het ook lastig om iets te bedenken. Ik denk m’n vakantie in Valencia in oktober? Vond het heeeel fijn om weer een keer alleen op vakantie te zijn.

Verder de sneeuw in februari vond ik heerlijk. En ik woon nu ruim een jaar in mn eigen huisje en daar heb ik ook van genoten, vooral van mn dakterras <3

17 likes

Weekje Italië met twee vriendinnen in september. Dat was echt perfect, lekker weer, lekker eten, heel leuk gezelschap. Was echt zo ontspannen, echt heerlijk.

Weekend racefietsen met een vriendin in Limburg was ook echt top. Was er nog nooit geweest en ben daar een paar keer mijn grenzen tegengekomen. Voelde echt als een persoonlijke overwinning. En daarna lekker bier op het terras.

En dat we konden schaatsen deze winter vond ik ook fantastisch. Ben een avond geweest met zonsondergang, toen er weinig mensen op het ijs waren, magisch

23 likes

In mn eigen huurappartement intrekken en het klussen met familie en vrienden. En nog een festival en een ander feest met vrienden, dat was weer zo gezellig en bijzonder. Ook weer oude bekenden daar tegenkomen. Vakantie na zo’n tijd alleen maar in Nederland was ook top

10 likes

Oja de sneeuw en het ijs was ook zo leuk :heart: Was echt welkom toen zo in de lockdown, iedereen was weer even vrolijk.

8 likes

Oh ik was dit vergeten, maar ik vond het zelfs één van de mooiste momenten uit mijn leven om in de polder te schaatsen. Het was alsof ik in een oud hollands schilderij was! En ik vond het ook bijzonder mooi om te zien hoeveel verschillende soorten vermaak het winterse weer rondom die plas aan even zoveel verschillende soorten mensen bood, en het voelde heel wholesome om tegelijkertijd te genieten van een “simpel” natuurverschijnsel. Lekker twee sentimentele posts in dit topic, maar ik vond het echt zo bijzonder in een tijd waarin we zoveel op internet zitten, en voor amusement naar dingen gaan die wij zelf gebouwd hebben, dat de natuur voor zo’n pure, haast kinderlijk plezierige vorm van vermaak en verbondenheid zorgde. En doordat we allemaal midden in een eenzame lockdown zaten was iedereen daar natuurlijk nog eens extra uitgelaten over.

Ja ik hoop echt op nog eens van hetzelfde, maar dan met wat extra sneeuwdagen nog.

@Max Ohhhh wat prachtig met die zon :sob::pleading_face: Dat ga ik me voornemen ook te doen mocht het weer zo gaan vriezen!

19 likes

Jaaaa het ijs was fantastisch. :grin: we konden hier schaatsen op de grachten. Opeens was de wereld weer oké.

29 likes

die bootjes!!! :orange_heart: zo idyllisch

2 likes

-Aan het begin van het jaar heb ik een zwerfkatje in huis gehaald en ben nog elke dag blij met haar. En The Dodo heeft een filmpje over haar gemaakt wat ik ook wel bijzonder vind.

-Heel veel op roadtrip gegaan dit jaar, oa naar Sedona, Kings Canyon, Sequoia en Channel Islands National Park. En daar echt prachtige natuur en dieren gezien.

-Ik heb een cursus gedaan en ben foster ouder geworden voor kittens. Vooral de 3 jonge kittens die ik kreeg die nog niet zelfstandig konden eten vond ik heel bijzonder. Echt heel veel werk maar ook heel speciaal om zo’n verantwoordelijkheid te hebben.

Maar ik denk dat mijn mooiste moment misschien nog moet komen omdat ik na kerst nog een reis ga maken.

20 likes

Dit lijkt net een schilderij!

3 likes

De geboorte van mijn lieve blije baby :heart:

18 likes

Dit voelde echt als een super warrig en kort jaar op de één of andere manier. Maar ik merk echt hoe ik dit jaar op werkvlak gegroeid ben. Vorig jaar met patiënten was ik nog best wel onzeker en terughoudend en dacht dat ik het nooit zou kunnen. Maar inmiddels merk ik echt dat ik best wel goed ben in mensen geruststellen of even te luisteren/praten als dat nodig is. En ook inhoudelijk gaat het echt goed. Een collega van mij zei afgelopen week nog: ik ben nu verantwoordelijk voor dit onderzoek, maar ik weet wanneer ik aan de kant moet stappen en jij wordt gewoon echt beter dan ik.

Daarnaast heb ik afgelopen jaar met een collega echt een super mooie vriendschap Oké en af en toe wat benefits haha opgebouwd. We lijken qua karakter echt heel erg op elkaar en we kunnen zó goed praten. Echt aan twee woorden genoeg om elkaar te begrijpen.

13 likes

Dit klinkt alsof het tijd is voor een nieuwe relatie in je leven!afbeelding

:grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Dit jaar was best wel een rotjaar voor mij en mijn familie, maar juist wel goed om ook even op de blije momenten terug te kijken. En ook heel leuk om al jullie mooie momenten te lezen. :heart:

Mooie momenten dit jaar waren onder andere de prachtige bruiloft van mijn collega, in Zuid-Frankrijk, en de bruiloft van een goede vriend van mijn vriend in Wales. Ook het ontmoeten van de schoonfamilie was heel mooi en fijn, en het feit dat ik sinds september weer met een bandje kon zingen (helaas wel maar tot vandaag…).

Sowieso is mijn vriend een gigantische rots in de branding geweest dit jaar en heeft hij me echt oneindig gesteund en overal doorheen getrokken. Ik weet echt niet waar deze jongen vandaan is gekomen, maar ik heb nog nooit eerder een man getroffen die zó lief en attent is en die altijd voor me klaarstaat. Echt gelukkig mee.

En ik doe dit eigenlijk vooral om ook een kattengifje te ontvangen. Want katten. :heart:

10 likes

Kattengifje :heart:

Echt een relatie zal het zeer waarschijnlijk niet worden, daarvoor zijn er te veel factoren dat het echt niet gaat werken. Maar ik ben ook niet perse op zoek naar een relatie dus ik vind het ook niet zo erg! Gewoon een mooie vriendschap en af en toe wat extra haha.

2 likes

afbeelding

Dan krijg jij een Nyan Cat! Het is je gegund om in 2022 veel kunt optreden en vaak bij je vriend te zijn. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes