Mooiste momenten van 2021

afbeelding

(Iedereen die hier reageert krijgt een katten gifje van mij)

Je vakantie klinkt echt heerlijk! Welk bos ben je gaan kamperen? Gefeliciteerd met je beoordeling! Een fijne baan maakt heel veel uit. :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

afbeelding

Wat mooi dat je je zus weer in je leven hebt na al die tijd. Dat er nog veel meer mooie avonden mogen komen. :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Dit jaar heb ik amper iets meegemaakt dat niet neutraal of ronduit kut was, maar het moment dat ik in mijn nieuwe huis op de bank zat en m’n allereerste kat een uur nadat hij gebracht was spinnend op m’n schoot klom kon ik wel janken van geluk.

14 likes

afbeelding

Dat is zo’n leuke periode om mee te maken. Zodra je jezelf lief hebt zie je opeens ook wat je leuk vindt om te doen. Heel veel succes met je Etsy shop! Sowieso doen. :smiling_face_with_three_hearts: wat ga je verkopen?

2 likes

Ik laat hier soms beschilderde canvastassen zien (onder meer in het diy topic), die zet ik maar om in illustrator en laat ik dan bedrukken op canvastassen.

Tenminste dat is het idee

4 likes

De klusweken in ons eerste koophuis vond ik zo gezellig en leuk! Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe baan waar ik ontzettend goed op mijn plek zit maar vond het ook een mooi moment toen ik realiseerde dat ik goede vriendschappen heb opgebouwd bij mijn vorige baan (mensen die ik nu nog regelmatig spreek en zie) en gemist wordt. Kers op de taart is onze verloving, tot drie keer toe uitgesteld omdat ik de verrassing verpestte en op het moment zelf langs de ring, champagne en vriend op 1 knie liep zonder iets door te hebben.

7 likes

haha wat lief! wat is jouw mooiste moment?

1 like

afbeelding

Katten zijn echt fantastisch. Ik hoop voor je dat er veel leuke momenten gaan komen in de toekomst. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik denk het moment dat ik weer zelfstandig kon lopen na m’n ongeluk. Dat vond ik zo spannend om te doen. :relaxed: ons huis kunnen kopen was ook erg mooi.

25 likes

Dat ik na 7 maanden dakloos zijn een fantastisch huis kreeg met alleen maar fijne spullen; de eerste dag voelde ik me dronken van geluk en ik heb een middag echt zo door mijn huis gedanst. Als ik om me heen keek kon ik alleen maar denken WAAAH Wat een geluk is een eigen plek, ik voel me zo volwassen.

35 likes

Ik heb nu ik erover nadenk meerdere heel mooie momenten. Wie had dat gedacht in een jaar als 2021. Daar gaan we!

Het begon al vroeg in het jaar toen alle uitslagen in het ziekenhuis goed waren! Toen ik die uitslagen kreeg liep ik met een smile van oor tot oor, niemand kon me wat. Alsof ik zojuist de allerbeste prijs ooit had gewonnen.
Daarna kon dus gestart worden met de laatste fase, reconstructie operaties. Dat verliep niet helemaal soepel maar ondertussen ben ik er gelukkig alweer een heel stuk verder mee. Tijdens dat hele gebeuren ontmoette ik via Tinder m’n huidige vriend en uiteraard is hij de aaaaallerleukste :heart: Had nooit verwacht dat er iemand zou zijn die me met alle shit die ik meenam en waarin ik zat / zit zou accepteren of leuk zou kunnen vinden + coronatijd, dus ben super dankbaar. En ondanks dat het nog wel even gaat duren voor ik echt helemaal klaar ben in het ziekenhuis, voel ik me goed en heb ik er zin in om (voor mijn gevoel) aan m’n 2.0 leven te beginnen en heb ook echt het gevoel alsof de wereld aan m’n voeten ligt. Des te leuker dat ik dat dus met iemand kan delen. En om in de kattensferen te blijven, 2 dagen geleden kwam m’n geadopteerde kat van de angsthaasjes afdeling in het asiel na 16 maanden ineens vanzelf op m’n schoot liggen :smile_cat:

24 likes

Hahahaha leuk! We zijn bij leende (tip als je naar t zuiden rijdt ga naar snackbar t klumpske, beter dan de Mac en ook naast de snelweg!!!) wezen kamperen. Helaas is het terrein opgekocht door een rijke eikel die er een hut en een hek gaat neerzetten dus voor ons plebs is t klaar 🥲

1 like

Jij verdient ook een kattengifje! Kan me voorstellen dat het voor jou heel spannend is geweest toen je in het ziekenhuis kwam met hoe het überhaupt zou gaan qua herstel, dus wat een prestatie en wat fijn dat je weer kan lopen. We vinden het altijd zo normaal maar eigenlijk staan we er veel te weinig bij stil hoe enorm fijn dat is

8 likes

afbeelding

Gefeliciteerd met je verloving! :grin:

3 likes

Aaawh dat is zo lief van je haha. Kattengifjes maakt alles beter. Dit jaar mag van mij ook wel over zijn. Dat het volgend jaar maar rustiger en normaler mag worden haha. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

afbeelding

Wow! Wat geweldig dat dit jaar alle uitslagen goed waren. Dan begint je jaar zo goed. Je gezondheid voelt soms zo fragiel, dan is het heerlijk om goed nieuws te krijgen.

5 likes

dat zijn wel twee mooie mijlpalen!

ook poezels voor jou!!
image

4 likes

afbeelding

Gefeliciteerd met je woning! Er gaat niks boven een plek om thuis te komen. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb na 3 jaar eindelijk weer een baan en dat is zo’n fijn gevoel. Ik dacht dat ik afgekeurd was en nooit meer zou kunnen werken, maar nu ben ik gewoon helemaal back.
Wel jammer dat het in de horeca is en ik de komende tijd dus minder te doen heb lololol 🥲
Mijn moeder denkt dat het door haar LOA skills komt dus volgend jaar gaat ze haar focus voor mij op een huisje richten

22 likes

afbeelding

Goed gedaan! Welkom terug.

5 likes