Mooiste momenten van 2021

  • Daadwerkelijk de stap zetten om psychische hulp te zoeken en me nu ook echt beter voelen.
  • Zwanger van ons 2e kindje.
  • Hoeveel hulp je aangeboden krijgt na een positieve coronatest (boodschappen doen etc)
  • Hoe mooi het is om te zien hoe de peuter haarzelf ontwikkelt
19 likes

Geboorte van mijn dochter :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Contact met mijn vader hersteld na bijna 20 jaar.

Samen met mijn vriend naar Athene geweest.

Zwanger geworden.

Op vakantie naar Frankrijk geweest.

Qua functie een stap omlaag gedaan op mijn werk. Ik werd er niet gelukkig van en er viel een last van mijn schouders.

Bevallen van ons tweede zoontje.

En tussendoor ondanks Corona (wel altijd aan de maatregelen gehouden!!!) evengoed genoeg leuke uitjes gedaan en mooie dagen beleefd met vriend en peuter.

18 likes
  • Ik heb na een lange tijd weer plezier in tekenen gekregen, teken/schilder meer dan ooit en ben nu zelfs bezig om iets daarmee op te zetten. Een jaar geleden dacht ik dat ik dat volledig had opgegeven.
  • Mijn vogeltje waar ik zo dol op ben en waar ik elke dag zo blij van word.
  • Ik heb mijn beste jaar gehad tot nu toe (als volwassene) qua psychische gezondheid.
17 likes

Sinds ik een maand geleden mocht afbouwen met de shitload aan medicatie kan ik echt elke dag genieten van leven in ons nieuwe koophuis.

Dus het kopen van dit huis was wel echt een mooi moment, maar het gelukkig erin leven is nog beter!

De dag van het geregistreerd partnerschap was ook mooi. En heb goede herinneringen aan de vakanties in de Ardennen en Berlijn.

15 likes
  • M’n rijbewijs gehaald na 2 jaar lessen vol paniek en huilbuien.

  • Ondanks thuiswerken toch een supertoffe stage gelopen.

  • M’n date/bijna-vriend (ik weet het ff niet meer haha) ontmoet.

15 likes

Begonnen aan een nieuwe baan op een plek waar ik veel verantwoordelijkheid heb.

Na 6 maanden ook al een vast contract gekregen daar.

Katten

Weer serieus begonnen met schilderen en creatief zijn. Het is zo’n geweldige uitlaatklep.

Niet ernstig ziek geworden. Ik heb al een auto immuunziekte, maar eindelijk een jaar zonder al te veel complicaties.

Al met al best wel oké.

15 likes
  • vakantie met mn bff in IJsland, op bezoek bij onze vriendin

  • vriend ontmoet en ervaren hoe fijn het is om iemand te hebben die zo begripvol en attent is en gewoon 100% voor je gaat zonder twijfels

  • super veel geleerd bij mijn nieuwe baan en opleiding die ik heb gevolgd de afgelopen maanden + een vast contract tijdens een pandemie = veiligheid van werk en inkomen

  • lekker aan m’n boot geklust, die is nu super mooi geworden! Veel geleerd ook van m’n vader die me dingen heeft geleerd op klus-gebied

  • band met m’n broer lijkt iets beter te worden

24 likes
  • Vast contract gekregen.
  • Thuiswerken. Hierdoor heb ik mezelf teruggevonden. En geen vroege wekkers, gehaast en gereis meer. En de drukte op kantoor mis ik ook totaal niet.
  • Door dat thuiswerken heb ik ook veel meer tijd voor leuke sportlessen, wandelen in de natuur en andere hobby’s.
  • Weekendjes weg met vriend en een weekje vakantie met familie. Allemaal in Nederland (ok, en België). Nooit geweten dat NL zo mooi is!
  • Heel veel liefde ontvangen toen ik vorige week corona had :heart:
  • Leuke nieuwe vriendin ontmoet.
  • Mijn kat en appartement waar ik heel blij van wordt.
15 likes

Mijn jaar was niet zo spannend,

Nog steeds blij met mijn appartement.
Tevreden met mijn baan, helaas wel met de eerste golf dicht geweest. Gelukkig met de 2de golf wel open voor afhalen.
Blij met de mensen om mij heen.

6 likes

Best wel up en downs dit jaar. Mooiste momenten:

  • Therapie waardoor ik een stuk beter in mijn vel zit en beter om hulp kan vragen
  • Een nummer geschreven bij een kunstwerk van mijn vader en dat ook professioneel opgenomen
  • Kamperen met mijn basisschoolvriendinnetjes
  • Op de valreep van het jaar een fantastische jongen ontmoet waar ik hopelijk in 2021 nog veel meer mooie tijden mee tegemoet ga
15 likes

Pfoeh ik moest best hard denken. Ik vond dit best een klote jaar en corona heeft daaraan alleen maar meer aan bijgedragen.
Maar goed, happy thoughts:

  • Mijn eigen appartement en een nieuwe start. Oh en de nieuwe badkamer/wc waar ik nog steeds heel blij mee ben :partying_face:

  • Mijn vader die gelukkig weer helemaal genezen is van zijn (corona) ziekenhuisopname

  • Vast contract gekregen op mijn werk afgelopen zomer

  • Mijn lieve ouders, broers en vriendinnen waar ik mezelf erg gelukkig mee prijs :heart:

13 likes

Ik vind het helemaal leuk dat we dit topic onder het stof vandaan hebben gehaald. Feel good all over. :fireworks:

4 likes

Ik ben heel blij dat ik het jaar aan de zijde van mijn zieke vriend heb kunnen spenderen. Het lijkt nu goed te gaan, dus laat ons hopen dat de kanker niet terugkomt :crossed_fingers:

Onze vakantie naar Sicilië was een hele fijne break die we hard nodig hadden. Dit was voor zijn herval.
Verder ben ik tante geworden van een perfect babynichtje en is de band met mijn broers ondanks de afstand verbeterd.

Voor 2021 hoop ik vooral op een goede gezondheid voor mijn vriend en een baan voor mij graag haha.

23 likes
  • Samenwonen met de allerleukste vriend die ik maar kan wensen
  • De valkparkieten van m’n vriend waar ik nu ook voor mag zorgen (Pluk is nu precies 1 jaar, yay :relaxed:), ik dacht hiervoor niet van dieren te houden maar niets is minder waar
  • Meer zelfvertrouwen gekregen
  • De batterijen van weegschaal nooit vervangen en ik voel me nu gewoon beter in m’n lijf

Edit: ik wil nog even eraan toevoegen dat ik mezelf dit jaar ook meer gun :relaxed: Dure aankopen, rust pakken, aankomen/afvallen en accepteren dat dat bij het leven hoort, rijles bij een andere rij-instructeur omdat ik niet tevreden was, m’n haar millimeteren omdat ík dat wilde, etc.

Ondanks alles was het wel nog een goed jaar voor m’n ontwikkeling. Heb wel het syndroom van Tietze erbij gekregen, maar ja, je ken nie alles hebbe. Daar heb ik gelukkig de laatste tijd minimaal last van. Hopen dat zo blijft.

17 likes
  • vast contract gekregen
  • mijn vriend ontmoet, samen gaan wonen en erg happy
  • laatste stappen gezet voor het afstuderen
  • op eigen houtje gestopt met antidepressiva
  • meer zelfvertrouwen gekregen
  • gestopt met buitensporig drank- en drugsgebruik
22 likes

Klinkt alsof je over-all lekkerder in je vel zit. Fijn :relaxed:

3 likes

Lief!!

en geniet van je nacht/ochtend :joy::heart_eyes: stiekem wel jaloers

1 like

Haha dankje! Ik “schaats” wel even een rondje op jou :heart: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

M’n hoogtepunt van 2020 was dat ik een ruim een kwartier te laat kwam voor m’n tweede sollicitatiegesprek, maar dat ik na een paar dagen te horen gekregen dat ik de baan heb gekregen :sparkles::cherry_blossom::butterfly:

13 likes