Je mag het vragen maar het mag niks te maken hebben of diegene wint of niet. Delen in stories bijv. gaat het om. Ook om dat account te volgen, geloof ik. Zo’n juridisch account deelde dat, tijd terug. Weet niet meer welke. Alleen kun je er toch weinig mee. Dus zie het weer overal.
Heb net in een zwak moment op een vlog van Tien geklikt en kreeg een overheidsreclame van 292929191919 minuten, waarin de gevaren van Covid werden uitgelegd in Jip en Janneke taal. Zal ze vast leuk vinden
Bij Facebook staat dit wel specifiek in de regels volgens mij, daar mocht een like/deel en win actie in ieder geval niet. Dus misschien is dit tegenwoordig bij Instagram ook wel zo, ik zie het inderdaad ook nog heel veel langs komen. Dus ik kan me niet voorstellen dat daar sancties op staan.
Zal officieel misschien niet mogen, maar het is voor hun natuurlijk supergoedkope reclame.
Ze zeggen ook niet ‘je wint alleen met een open en fotogeniek profiel met minimaal 1500 volgers en meerdere stories per week’ maar moet je eens opletten wie er gaat winnen.
Zo grappig dat de wappies niet snappen dat ze in deze film compleet voor schut worden gezet.
Don’t look up gaat over de klimaatcrisis, niet zozeer over wappies (maar i.h.a. wel over ontkenning van de wetenschap natuurlijk, en dat mensen geen nare informatie willen horen over wat ons te wachten staat maar liever ontkennen)
Dit is wat Leo erover heeft gezegd.
Ja, dat snap ik.
Nee, die like en deel acties mogen ook al jaren officieel niet, maar goedkope reclame en insta doet er (volgens mij) niets mee dus iedereen doet het.
Tien is zwanger, maakt ze in een reel bekend. En iets met dubbele cijfers, dus ze vreest dat het een tweeling wordt. Maar dat weet ze nog niet. Dus ze is nog vrij pril zwanger.
Ik dacht eerst dat het een positieve Corona test was
Haha kak ik dacht ga ff kijken maar ze heeft me geblokkeerd nadat ik op dr “ik hou zo van bomen knuffelen” gereageerd had dat het dan zo jammer is dat dr tuin vol met cement ligt.
Ik zag het, ze worden op hun 33e ouders in 2022 van hun derde kind, en iets met dubbele getallen. Dus is het vast een tweeling. De logica ontgaat me maar leuk voor haar.
3e keer ouders op hun 33e, ik zie drie drieën. Drieling dus?
ze had laatst ook een voorspellende droom en een foto gemaakt waar Zoe 2 keer op stond dus wordt sws een tweeling hoor!!!
Haha misschien weet ze eigenlijk al zeker dat het een tweeling wordt en neemt ze nu iedereen in de zeik met haar voorspelling
Dacht ik ook al
Ik weet niet waarom, misschien dat ze dit in een video al ergens hebben laten vallen (als grap), of wanneer Zoey opeens zo into Siep was, maar ik wist precies al dat Martine zwanger was. Het is geen verrassing eigenlijk.
Voorspelling: Deze baby zal iig op een datum met een speciale cijferbetekenis geboren worden
Correctie: zal zelf een speciale datum met cijferbetekenis uitkiezen want dat doen baby’s
En het kindje heeft ook gekozen om bij Martine en het gezin geboren te worden, want dat doen kindjes