Mommybloggerstopic #8

Haha dacht dit precies ook al, staan er zoveel 🥲

Wat een enorme tuthola’s zeg, ongelooflijk

4 likes

Wat een walgelijke reis zeg, zouden ze de kindjes daar vertellen dat ze gewoon wat beter hadden moeten manifesteren?

13 likes

Een greep uit de ideetjes van de heldere lichtjes van Love Grace and Us:

  • Als het hele vliegtuig nou een dingetje mee zou nemen.
  • Wij zijn met ze aan het kijken of de organisatie een pot kan neerzetten bij de receptie waarin je een donatie achter kunt laten
  • Je kan de tien luiers die je toevallig nog over hebt doneren. Zo’n kleine moeite maar wel een enorme waarde voor die mensen

Ze hebben dus twee vrouwen hun ellendige verhaal laten vertellen en komen vervolgens met dit. Je bent daar dus helemaal heen gevlogen om die mensen te adviseren een pot voor mensen hun laatste stuivers bij de balie te zetten. Ik gil

48 likes

Het is ook niet dat je “zo” even 10 luiers opstuurt naar Curaçao. Volgens mij kan je dat beter doneren aan een stichting in Nederland.

5 likes

Jemig moet ik nog heulemaal naar Curaçao vliegen ook om een euromunt in een pot op de balie te deponeren, nobelprijswaardig hoor wat een fucking troela’s!

21 likes

Het wordt inderdaad alleen nog maar erger en erger ook…

Morgen dus bij Rosanna Kluivert hondjes knuffelen? Was er sowieso al niet ophef inzake dat goede doel van haar?

9 likes

Ja, met haar kind onder schooltijd in het kader van #noteveryschoolhas4walls. Jammer dat ze toen niet even langs die projecten kon gaan. Had ze meteen een grote koffer luiers mee kunnen nemen die de andere dames over hadden.

Maar ja, dan maakt het natuurlijk minder indruk dan wanneer je er met cocktail over kunt reflecteren. #blessed #waardeerdekleinedingen #putasmileontheirfaces

11 likes

Hiermee laten ze in mijn ogen ook hun true colors zien qua hoeveel ze werkelijk geleerd hebben van BLM e.d. De insta eenuniekcliche zou hier een post van kunnen maken… witte influeners die ‘goed’ gaan doen.

8 likes

Ik word oprecht woest van deze vrouwen, ik snap niet dat zij of het gros van de maatschappij niet inziet hoe gestoord dit is.
Ik vind het walgelijk
Maar ik heb anger issues, dus misschien niet normaal hoe boos mij dit maakt
En ze komen er nog mee weg ook hè

7 likes

Heeft Sanny zichzelf gekloond of naar welke single White female magie zit ik te kijken daar midden en rechts?

11 likes

Volgens mij zit Sanny in het midden en die andere is geloof ik die Anouk Smulders van de “We care” (is haar man geen fotograaf ofzo?!)

3 likes

Oh ja die paparazzifotograaf toch die voor de story enzo werkt

5 likes

Het is dezelfde vrouw twee keer 100%

7 likes

Ook een zeer nobel beroep, achter dreetje aan rennen op schiphol :camera_flash::woman_facepalming:t3:

7 likes

Chique!!!

3 likes

At least ‘they care’

7 likes

Ah ik ging even Edwin googelen en ze hebben elkaar dus ontmoet op Curaçao, wat magisch. Bij een enorm prestigieus project, wie kent de Princess model of the year verkiezing niet?!

En dat weldoener zijn was ook direct een match!!! Kijk hoe bijzonder jongens!!! Een HIV BABY!!!

Vanuit haar :heart::heart::heart::heart::heart:

Vanuit hem :star::star::star::star::star:

Wauw, samen echt al jaren licht aan het brengen op Curaçao! Waar zou het eiland en alle aidsweesjes zonder hen zijn?

34 likes

Hebben jullie wel eens een hivkindje een flesje gegeven om indruk te maken op een man?

  • Nee maar als corendon me sponsort wil ik dat wel heel graag
  • Nee maar ik ga het manifesteren
  • Ja! Was echt magisch en lichtbrengend
  • Ik schiet mezelf nog liever door m’n kop heen

0 stemmers

6 likes

Hahaha wacht, dit staat echt ergens opgeschreven en heb je niet verzonnen net?

Jezus man wat een genante vertoning dit we care dit. Zouden ze dit zelf niet doorhebben, of is hun laatste beetje realiteitszin verdwenen door zo lang in de instagram bubbel te zitten.

13 likes

Nee is echt, het is nog meer totaal de weg kwijt dan Sylvie toen in de Beaumonde met ijshoorntjes en spijkerbroekmaat 24

Gelukkig is paparazzi Edwin er altijd voor z’n kinderen behalve als Froukje de Both weer eens date

10 likes