Mommybloggerstopic #7

ik zit nu te denken he… was ze twee maanden geleden echt op zoek naar stoeltjes en was het een hengel-actie, of hoorde die post al gewoon bij de samenwerking?

dat ze voor de opdracht een post moest wijden aan wat ze precies wilde, en dan een tijdje later (nu dus) die producten mag posten onder het mom van #gekregen #samenwerking blablabla. of zou ze echt op zoek zijn geweest en benaderd door maxi cosi of ze ze wil proberen.
ik neig zelf naar het eerste haha, gewoon onderdeel van deze samenwerking

3 likes

Ik denk ook het eerste.
Vooral omdat ze toen zelf verwees naar een ‘draaiend’ stoeltje en nu acteert alsof ze niet wist dat het bestond. :dizzy_face:‍:dizzy:

1 like

Het lijkt soms alsof influencers ook opdracht krijgen om een half marktonderzoek te doen.
Zoals Elisejoanne nu met speciaal maandverband. Ze stelt vragen in een poll, of je er evt interesse in zou hebben etc.
Wellicht volgt de reclame dan een tijd later. En ik kan me bij zo’n autostoelverkoper ook wel voorstellen dat het handig is om te weten welke stoelen van welke concurrent favoriet zijn bij de doelgroep.
Of is dit te ver gezocht :sweat_smile:het blijft een geheimzinnig en intrigerend iets.

1 like

Dat is ook echt zo! Ik werk met influencers en vraag soms eerst om een poll / vraagsticker voor ik in zee ga met ze. Eerst cijfers en andere info, dan verder onderhandelen :no_mouth:

18 likes

Elise heeft ook gezegd dat de reclame eventueel later komt hè! Ik weet natuurlijk niet of het echt zo is; maar ze heeft gezegd dat ze het eerst wil testen alvorens ze een samenwerking aangaat, omdat ze alleen een samenwerking wil aangaan als ze zelf enthousiast is. En dat ze het ook zou zeggen als het niks voor haar is. Geen idee dus of dit stiekem niet gewoon al onderdeel is van de samenwerking natuurlijk

Wat slim! Je kunt er zo een boek over gaan schrijven :laughing: (maar dan wel goed)

3 likes

Haha ja ik zou het ook lezen. Of zou @Blush na publicatie dan geen werk meer hebben?

2 likes

& @kleinmaargroot Hahah het is maar een heeel klein onderdeel van mijn werk, zit niet fulltime op influencer marketing. Thank god ook! Zou ik niet willen. Maar soms is het met dit soort posts wel leuk om meer inside info te kunnen geven :face_with_hand_over_mouth:

15 likes

Net het Wyldepad gekeken en zag ook een vooruitblik. De vader van Rachel is blijkbaar vertrokken?

Eens, eens en eens. Vreselijk jaloerse, zure kantoortrut!:raising_hand_woman:t2:

2 likes

Ik snap hem wel :sweat_smile: maar t zou ook best Net5-style een beetje in scène gezet kunnen zijn.

Het zou me overigens ook niets verbazen als Rachel en Willem ooit nog eens ruzie krijgen met Martijn en zij m uit moeten kopen :face_with_hand_over_mouth: hoop het niet voor ze, maar ze zouden niet de eerste zakenpartners zijn die uit elkaar gaan.

9 likes

Herkenbaar.en nu ik zonder krukken loop maar nog steeds geen kar kan duwen is het helemaal niet meer op te lossen want niet zichtbaar gehandicapt. Neem ik nu mn dochter van 10 maar mee om de kar te duwen en ik loop er zo half naast :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sterker nog, wat ik misschien wel zou doen als merk zou juist heel subtiel op fora lovende berichten plaatsen :innocent: uiteraard niet met een nieuw account en dan als eerste bericht een link, maar juist met actieve account je eigen merk ophemelen

3 likes

Ja maar ik denk dat je dat wel echt subtiel moet doen omdat het anders teveel opvalt.
Tenzij iemand bij het hoofdkantoor van zara of zalando werkt maar dan heb je t forum niet echt nodig…

1 like

Tien in haar reels van gisteravond afbeelding

8 likes

Op de instagram van Wil is een igtv geüpload waarin Wil&Tien kleding passen. Ze hebben het in het begin over hun verschillende lichaamsvormen en dan zegt Wil tegen Tien dat curvy eigenlijk een lief woord is voor dik? Vond het een beetje raar overkomen.

7 likes

Does it make you cringe? Good…

3 likes

Heb die video niet gezien. Ik weet dat er mensen zijn die het prima vinden om dik genoemd te worden. Als het voor jou een neutraal woord is, waarom niet? Je kan ook lang of klein zijn.

Ik volg haar alleen om te cringen, fijn dat ze daar rekening mee houdt. Dat is nogeens inspelen op je volgers. Thanks Tien!

7 likes

Ja dat weet ik inderdaad, ik bedoel meer dat het overkomt alsof mensen alleen maar curvy zouden zeggen om iets te verbloemen of zo. Weet niet of ik het duidelijk uitleg :sweat_smile: maar het kwam op mij gewoon gek over

3 likes