Nog nooit meegemaakt, hier zetten ze dan gewoon een mandje weg bij de kassa.
Even off topic maar in de supermarkt gaat het karretje echt om het bewaren van afstand, dus dan is kinderwagen ook goed, maar in andere winkels zijn de mandjes om het aantal bezoekers in de gaten te kunnen houden.
Mijn zus ging een groot pakket wegbrengen bij Primera, had dus haar handen vol en pakte geen mandje. Werd iets van gezegd dus zij pakt met een uitgestreken gezicht een mandje en zet hem op haar hoofd love her
Haha wow. Ik loop altijd gewoon met kinderwagen en zonder kar naar binnen, hebben ze gelukkig nog nooit iets van gezegd!
Ik heb trouwens diep respect voor Willemijn die in haar eentje een weekendje weg gaat met drie kinderen (naja Jurre komt later daar naartoe maar toch!). Ik vind boodschappen gaan doen met 1 kind al een hele onderneming.
Dit had ik ook, ik moest mijn baby (toen 2 weken oud) achterlaten bij de karretjes en een kar pakken? sindsdien boycot ik die supermarkt vond het zo dom.
Wtf . Mensen draaien echt door in dat mandjes gedoe. Als ze gwn een mandje of winkelwagen apart zetten is er niks aan de hand. En eigenlijk vond ik het viezer om elke keer een winkelmandje te pakken voor bv maar 1 ding wat ik nodig heb. Die vieze handvaten die iedereen aanraaktâŠ
Ik heb dus serieus een keer op een baby gepast in de supermarkt omdat de moeder een winkelwagen Ă©n kinderwagen moest duwen. Maar ze had hoe dan ook die boodschappen nodig. Super triest.
Elise: ik zoek een autostoel wie heeft er tips??
Elise 1 week later: omg ik heb het handigste OOOOIT kijk deze auto stoelen van 550(!!!) euro per stuk #gekregen
Wow wat hahaha er zijn autoâs die minder kosten.
Zo vreselijk vervelend dit. Ik vraag me echt af hoe dit gaat. is het hengelen naar spon en heeft ze adhv die vraag die stoeltjes gekregen. Of is dit onderdeel van de spondeal dat ze die vraag stelt?
Het is ook altijd hetzelfde riedeltje he?
Ik vind gewoon thuis zijn met 2 kinderen al heftig, laat staan een weekend weg met 3 stuks idd echt respect
Haha die âhad ik hier maar eerder van gewetenâ as if het een goedbewaard geheim is dat er draaibare autostoeltjes bestaan.
Correctie: had ik hier maar eerder van geweten dat ik het ook gratis kon krijgen
Dat van Elise is wel een bevestiging van hengelen naar spon. Idd twee weken geleden: welke autostoeltjes? En nu op magische wijze heeft ze er twee van bij elkaar +1000 euro gekregen.
Ik vind haar echt de grootste spon harker die er is. Ook wel een van de leukste om naar te kijken maar ik irriteert me er steeds meer aan. Ook deels jaloezie denk ik.
oja lol!!! 500 eur doe ff normaal.
Dit is trouwens in een notendop waarom ik mij sowieso niet laat ~influencen~ door een influenzer: het is lekker makkelijk om âlaaiend enthousiastâ te zijn over dingen die je niet zelf hebt hoeven betalen.
Ook âeerlijke reviewsâ vallen daaronder, âeerlijkâ binnen hun context van gratis product, gebruik het 3 keer en wil je daarna iets anders / nieuw product komt op de markt / naast bedrijf x biedt ook bedrijf y en z hun vergelijkbare producten aan, dan gaat het daarmee hetzelfde.
âVind dit heel erg fijn!â zegt mij precies helemaal niks uit de mond van een influencer
Zelfs dĂĄn ben ik sceptisch
(Toelichting: mijn indruk is dat er echt heel snel wordt gestrooid met het woord âkwaliteitâ - het âshow je laatste aankopenâ-topic staat vol met ânet binnen, mooie kwaliteit!â, ik hoor het wel als het over 5 Ă 10 jaar goede kwaliteit is gebleken)