Als ik naar hun doen en laten kijk en hoeveel geld ze wel niet hebben zonder er heel veel voor moeten doen, denk ik echt: wat doe ik verkeerd
Hebben e bij t wylde pad nog steeds geen dealer kunnen regelen?
Misschien omdat ze wel drukke laatste weken hadden en de reserveringen nog niet binnen stromen? Nog even wyld doen in Bakkum
Edit: Lol ik las verkeerd!! Veel geld ja Maargoed gewoon haar planners blijven kopen .
Ik volgde haar trouwens eventjes totdat ze deze week een foto deelde van poep op de muren van haar kind. Bah
Ik schoot hardop in de lach hahah
Echt waar? Was dat een story of een foto? Ik vind sowieso dat zij veel deelt over haar kinderen. Laatst ook allemaal fotoâs van haar dochters in bikinibroekje. Ik weet niet of ik dat allemaal online zou gooien maarja.
Ja echt, ik zou het niet kunnen verzinnen, was in een story
Ik droomde deze week dat ik een Wylderik was en de geheime menukaart kreeg bij de bar waar SOS boven stond.
Of bedoelde je een ander type dealer?
Ps. Ik weet ook niet wat er mis met me is.
Lol! Had die menukaart ook zoveel spelfouten?
In dat deel van Friesland kun je makkelijker aan drugs komen dan aan een halfje gesneden volkoren.
Wat is dat voor manier van praten van Ras?
Ze spreekt elke R als een soort G uit. Vooral toen ze in 3 zinnen 15 keer âpriklichtâ zei kon ik het niet meer aan, Pgikligt.
Michelle is op vakantie naar mallorca. Maar de oudste is toch 5 en leerplichtig?!
Of zijn ze nu met corona niet zo streng??
ze hebben een paar dagen verlof gekregen, zei ze op insta.
Gas.
Huh, onder welke voorwaarden? âWe hebben zin in vakantieâ
Hier ben ik ook heel benieuwd naarâŠ
Ja want met haar werk is het ook extra lastig dat ze niet gewoon Ăn de vakanties weg kan⊠oh wacht
Wij zijn vroeger ook wel eens buiten de schoolvakanties om op vakantie gegaan met toestemming van de school. Als je dat hebt en het kind kan verder goed meekomen qua leren, is er niet zo veel aan de hand hoor. Ik gok dat hier wel over nagedacht is.
Ik snap ook als het noodzaak is (begrafenissen in buitenland etc) of als je echt niet anders kunt ivm werk maar nu âgewoonâ extra op vakantie gaan, in een pandemie, vind ik toch wel wat priviliged. Los van gegeven dat de kinderen al zoân onrustig schooljaar hebben gehad en enige stabiliteit daarin ook wenselijk is lijkt me nu kinderen weer fulltime naar school kunnen.
Vgm wordt het wel gedaan als een ouder bv een eigen bedrijf heeft waardoor je echt niet in de zomer kan. Bv als je boer bent ofzo waardoor je het in de zomer extra druk hebt. Ook wordt er wel eens een uitzondering gemaakt als Ă©Ă©n van de ouders bv ernstig ziek is, waardoor als ze dan niet gaan, ze misschien helemaal nooit meer kunnen gaan samen. Maar daarbuiten zijn ze echt wel streng. Bijzonder dus dit, of heeft Koen zoân seizoensgebonden baan?
Edit; wat ik mij nu bedenk, ik hoor van vrienden in het onderwijs ook wel eens dat zij een âjuni vakantieâ hebben. Misschien hebben zij dat ook wel. Achja speculaties haha