Mommybloggerstopic #7

Nee ik bedoelde taalnazi en menukaart haha :grinning_face_with_smiling_eyes: maar sorry was een flauw grapje hoor

5 likes

Volgens mij is het ook niet echt goedkoop om op camping Bakkum te vertoevenā€¦ Doet mij even beseffen hoeveel een b influencer verdiend

1 like

ā€œFingerfood Happenā€

Waarom is happen ineens een werkwoord geworden, zo lelijk

Zeg jij happen?

• Ja nee
  • Nee ja

0 stemmers

2 likes

Ik moest het drie keer lezen voordat ik begreep dat ā€˜happenā€™ ineens wel Nederlands is en niet het Engelse ā€˜happenā€™. Niet dat ik dan wel had begrepen wat er stond, maar als dat Engels / Nederlands door elkaar maakt het er niet begrijpelijker op.

28 likes

Het enige wat ik hap is naar Peijnenburg, godver.

15 likes

Ja ik vind dat soort dingen dus ook bizar. Maar ook dat ze even naar Eindhoven ging en spontaan een nieuwe iPhone voor Koen meenam :sweat_smile: wij hebben het echt niet slecht maar canā€™t relate at all

2 likes

Nou inderdaad. Zij was eerder natuurlijk ook al wel veel van de merkkleding, maar de afgelopen periode merk je wel echt dat zij veel meer is/zijn gaan verdienen o.a. door het influencer zijn.
Iedereen moet lekker zelf weten waar hij zā€™n geld aan uitgeeft, maar ik ben hierdoor wel weer afgehaakt. Snap dat merkengeilerige zelf nooit zo.

Maargoed als influencer moet je sowieso continu benoemen waar iets van is. En ze verdient hier nu haar geld meeā€¦

Ik vind hen sowieso wel een bepaald type gezin lijken; veel voor uiterlijk vertoon, bezig met hoe anderen naar ze kijken ofzo. Brabantse sjiek/ordi. Zoontje mocht met moeite een t-shirt met een glitterdino haha.

4 likes

Merkensnob!

3 likes

Koekenbakker!

Koekwaus!

1 like

Niet eens vlugge Japie?

Edit: onee kak dat is snelle Jelle ipv Pijnenburg oeps

8 likes

Er was way (muy) back op het oude forum ergens in 2008 iemand die vertelde dat haar vriend haar heel lomp vroeg om hem te pijpen. Hij zei: wil jij even happen naar pijpenburg? :joy::joy:

Waarom weet ik dit nog.

57 likes

Haha ohh - echt grappig hoe je sommige dingen van het forum je altijd bijblijvenā€¦

6 likes

Hoop voor hem dat ze niet gehapt heeft.

4 likes

Sanny laat het geld rollen. Pas een huis gekocht, daarna op vakantie en nu een boot gekocht.

Zag dat dat huis in Ibiza iets van 3350 per week kostte en ze waren 2 of 3 weken. Zo veel geld.

1 like

Lekker vaag dat ze nu in Bakkum is. Ik zou niet weg te slaan zijn bij mijn eigen vakantiepark. Persoonlijk denk ik dat een eigen vakantiepark helemaal geen droom van hun is. Zij zien het denk ik vooral als een manier om te cashen.

9 likes

fingerfood happen :cry: drinks & bites :cry:

1 like

Wow dat is mega veel geld. Geld wat een doorsnee gezin niet heeft.

Kunnen wij ook allemaal manifesteren he!

11 likes