Mommybloggerstopic #7

Vacuüm verpakt met een hoofdletter?

Ah ik vind dit zo’n armoe, laat dit even door een professional opstellen of in elk geval controleren.

6 likes

Mmmm brood van verse boeren, jammie!

8 likes

Maar Rachel heeft een boek geschreven, zij is een professioneel

8 likes

En mmethode…

3 likes

Wat ik dus heel grappig vind is dat ze in die serie meerdere keren is begonnen over het mooie servies met de gouden accenten, die overigens ook terugkomen in de keuken zodat alles matcht! Maar mensen die daar blijven slapen zetten alles natuurlijk gewoon in de vaatwasser, en dan is al dat goud er zo af… zo niet over nagedacht haha.

17 likes

Geeft toch niet, de foto’s staan toch al op de website. Dat goud kan er nu wel af.

7 likes

Zelfde met gouden bestek is er ook zo af.

Ik zou er zelf persoonlijk nooit heen gaan, woon in Friesland vlakbij het park dus heb het wel gezien haha. Ook weet ik dat er omheen niks is behalve weiland, als je iets leuks wil doen of lekker eten moet je toch weer verder weg zijn.

2 likes

Sorry ik ben echt een mega taal nazi en lees nu die menu kaart; tosties? Gewoon…hè wat? En dan ook overal hoofdletters die missen. Man man man.

Die hele website is ook gewoon kut. Want het is helemaal gebaseerd op hun fantastische unieke en gedurfde project en verder niet concreet over dat park. Ik zie nergens foto’s met een overzicht van de huisjes ( of een plattegrond of whatsoever). Alleen een foto van een handzeep of een theepot met gouden details??
Zijn er kinderstoelen? Traphekjes? Skelters/ loopfietsen voor kinderen? Een klein kinderzwembadje ( of gaan die ook in de Pingo?). Geen idee, maar wel een mand met speelgoed voor de kleine ‘Wylderikken’ (shoot me now).
Ik vraag mij ook af hoe ze voor zich zien dat ze kindvriendelijk zijn, maar ook promoten dat je tot diep in de nacht kan feesten?!?

Zoveel vragen van deze zure kantoortrut.

39 likes

Plattegrond zag ik wel, vage tekening

ja er zitten echt zoveel fouten in die menukaart, dat ik me afvraag of daar überhaupt iemand anders naar gekeken heeft.

4 likes

Oké die taalfouten zijn inconvenient, maar dat er nog geen algemene voorwaarden (sorry algemene voorwaarde) zijn topt wel alles hoor, wens alle mensen die willen annuleren of omboeken erg veel succes

Dit doet me er trouwens ook aan denken dat Rachel een keer in een YouTube video zei dat ze regelmatig teveel uitgeeft en dan stress heeft om de belasting te betalen, echt zakelijke wonders love it

17 likes

Meine gute (om in haar eigen termen te blijven spreken) hoeveel shopt Michelle (Bollen) voor haar baby. En ook echt duur gewoon.

2 likes

Ja bizar veel. Zelfs als je veel geld hebt, snap ik dat niet ikv duurzaamheid. Ik was ook wel verbaasd dat ze nu naar Mallorca gaan i.v.m. leerplicht van Morris, lijken influencers toch makkelijker te doen.

6 likes

Voor zichzelf ook. Ik snap werkelijk waar niet dat je fucking ZEVEN nieuwe bikini’s koopt omdat je de shitload aan bikini’s die je vorig jaar nieuw kocht nu TIJDELIJK niet past ivm borstvoeding. Na deze zomer pas je dan toch die bikini’s van dit jaar niet meer. Hoeveel geld je ook hebt, ik vind dat zo bizar.

9 likes

Als zelfbenoemd taalnazi hoop ik dat je spatiegebruik een grapje is :grinning: maar wat is er mis met tosties?

9 likes

Het is tosti’s toch?

Net zoals baby’s ipv babies, kiwi’s ipv kiwies

9 likes

Dit in combinatie met die beelden van die muy dikke openingsparty geven het beeld dat het daar super levendig is. Maar kan me niet voorstellen dat ze daar ieder weekend programmering hebben met live bands en foodtrucks. Boek je voor een week, staat er niks gepland, zit je daar weg te schralen.

Edit: oh wacht, je moet wel je eigen eten koken. Dus toch wel IETS te doen.

13 likes

De tering, als je vriendin voor de 3e keer in een maand uit Curaçao komt gevlogen om je te zien is dat toch geen verrassing meer? Hoogstens dat je verrast bent omdat je denkt: da fuck ALWEER?!

63 likes

@anon18050057 dit dus!

En de spaties zijn meer een gevolg van een stuk typen, om vervolgens nóg een punt van kritiek te maken. En nog één en nog één. Haha. Dus nee niet sarcastisch, meer een soort chaos in het heetst van de strijd :rofl:

Heb je een eigen vakantiepark, ga je naar camping Bakkum (zie Rachels stories) :joy: :joy: :joy:
Die gaan het Wylde pad echt laten runnen door personeel en daar zelf een paar weekenden per jaar heen voor een feestje.

16 likes