Mommybloggerstopic #7

Die yurts zijn ook echt helemaal ‘into the wyld’*: geen stromend water en geen elektriciteit! Maar oja, direct ernaast is wel je eigen ‘sanitair cabine’ (sic) met douche, toilet en wasbak. Gewoon wel elektriciteit en stromend water dus. :roll_eyes:

*mijn eigen vondst, echt een misser dat ze dat niet gebruikt hebben. Ik ben in te huren hoor!

7 likes

De keuken wordt vast nog wel uitgebreid. Je kan ook dineren op dat vlot. Lijkt me echt leuk maar je moet dan voor elke gang opnieuw naar de kant (best zwaar volgens mij) of wordt het eten dan per kano gebracht? :thinking:

Waar is die serie te zien dan?

1 like

Rachel doet wel héél wyld met deze kleuren.

28 likes

Ik keek 'm (gratis) op kijk.nl.
Serie is nu klaar, werd eigenlijk altijd besproken in het Nu op tv topic.

2 likes

Ik ben het nu aan het terugkijken en kan mij echt zo ergeren aan Rachel die alleeeen maar bezig is met kleedje hier, hoekje daar, zitje zus, lampje zo, terwijl de basis nog niet eens klaar is. Als dat park en de aankleding eenmaal af is, vraag ik mij ook af wat haar aandeel nog is. Volgens mij heeft Willem het zakelijke gedeelte heel goed in de gaten en onder controle, en vindt hij dat ook wel heel erg leuk om te doen. Rachel wil volgens mij alleen maar styling doen, maar dat lijkt mij op een gegeven moment gewoon klaar toch?

Nouja dan wordt het wachten op het eerste borrel plankje, nachtlampje of olie flesje die kapot gegaan is omdat iemand muy dronken is geworden.
Kan ze weer shoppen.

Het wordt overigens wel echt mooi / is wel heel mooi geworden. Wel echt een verandering. Ik zou er alleen echt totaal niet naartoe gaan op vakantie. Áls ik dan al naar Friesland zou gaan koos ik eerder de Waddeneilanden.

15 likes

Ze hebben toch een Foodie concept of is dit niet avond eten?

4 likes

Glutenvrij een trend 🥲

rot toch op man

33 likes

Volgens mij is dit gewoon een soort van daghap, Martijn heeft een eigen bedrijf waar je kant-en-klare maaltijden kunt kopen die je thuis kunt opwarmen en dat heet Fresh Foodie. Dus ik gok dat dit dan zo’n maaltijd is die zij voor je hebben opgewarmd.

2 likes

Oeps daar had ik op de een of andere manier overheen gelezen. Beetje TLDR. Ik vind dat alsnog niet hetzelfde als een restaurant (als ik denk aan hipster crowd op vakantie denk ik niet aan opwarm-maaltijden) maar het is wel gewoon een optie natuurlijk
Edit: ze hebben wel een ruim aanbod zie ik op de site! (Nog een edit, lees nu dat het om een dagmenu gaat dus alsnog wel beperkt) En wel fijn dat er veel opties zijn qua dieet

3 likes

Ah leuk, sous vide maaltijden. Ben je op vakantie is 't nog of je - op sommige woningen - in de zorg werkt :sweat_smile:

20 likes

Streek producten
Boeren brood
Zon gedroogde
Tomaat tapenade
Truffel dip

🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

49 likes

Ja heeft dan niemand dit gezien, hoe dan. Misschien eerst ff op Nederlands focussen voor je muy Spaans probeert te doen

8 likes

Tafeltje Dekje maar dan muy hipster.

24 likes

Goh ja “verschillende dieetwensen en -behoeften” klonk zeker niet hip genoeg ofzo??

2 likes

Sowieso vond ik lokale streekproducten ook wel een leuke haha.

36 likes

Ja en gepassioneerde mensen die het met passie klaarmaken
:sparkles:

16 likes

Haha! Daar heb ik zelfs helemaal overheen gelezen. Maaar gelukkig wordt het wel geserveerd met versE brood.

14 likes

Ziet er uit als een soort luxe kant en klaarmaken maaltijden

https://freshfoodie.nl/

Ja ziet er wel okay uit, maar net alsof je bij de appie allerlei “verse” maaltijden gaat inslaan voor op vakantie. Nee
Denk dat ze dit zo hebben gedaan zodat ook Martijns side business hieraan verdient

9 likes