Mommybloggerstopic #7

Helemaal van de baan! Weet het niet meer precies maar 2 weken geleden kwam haar vader even aan het woord in het programma. Hij was plotseling vertrokken.

De strekking van het verhaal was dat het niet matchte. Er was veel chaos en hij zei iets van dat hij gewoon dingen op zijn manier deed en hun op die van hen.

7 likes

Het is fries.

1 like

wat dan weer een combinatie van nederlands en engels is, dus wat dat betreft past dat taalgebruik door elkaar wel haha.

3 likes

Teletubbie heuvel

3 likes

Dat is het niet, Fries is een van de basissen voor Engels.

5 likes

Zo letterlijk bedoelde ik het ook weer niet, maar fries is wel meer gerelateerd aan engels dan nederlands

5 likes

Misschien moet dit wel naar impopulaire meningen maar ik ben door de serie Willem echt leuk gaan vinden. Hij is heel anders dan ik dacht.
En Martijn, die is eigenlijk precies het tegenovergestelde maar vind ik ook leuk.
En om het nog erger te maken vind ik Rachel best relatable soms :rofl:.
Bijv met die palen op de hoeken van de veranda’s, lekker koppig en onredelijk “ik heb ze nooit gewild!” terwijl ze waarschijnlijk onmisbaar zijn voor de versteviging oid. Ik was ook zo tijdens onze verbouwing, volgens mij tot grote ergernis van de aannemer. Ben echt blij om te zien dat ik niet de enige ben.

7 likes

Zo was het eerst wel. Wieljde, zoiets? Vraag me ook steeds echt af wat die mensen die al op dat park werkten van al die veranderingen vinden.
Wel sympathiek dat ze het personeel hebben overgenomen (hoewel dat voor hen ook wel makkelijk was natuurlijk)

4 likes

Die arme man helemaal zijn appartement verkocht voor deze bevlieging. Hoe bizar ook heel zijn leven achterlaten en dan na 2 weken het ‘opgeven’ en vertrekken. Of hij heeft er hĂ©Ă©l slecht over nagedacht. Ik hoop echt dat het scripted was en dat hij niet bij zijn zus inwoont maar gewoon zijn huisje nog heeft. Het verbaasde me ook dat het drietal er zo vanuit ging dat deze man (van 70 jaar!) fulltime aanspreekpunt van het park zou worden? Ik zou dat echt nooit van hem vragen. Geniet lekker van z’n ouwe dag, schoffel wat in de tuin maar leg niet zo’n werkdruk op zijn schouders.

30 likes

We weten het fijne er niet van natuurlijk, maar wat jij zegt was ook mijn gedachte.

Het lijkt mij trouwens wel een droom, een eigen vakantiepark hebben. Maar ik denk dat de droom mooier is dan de realiteit (dus dat er echt veel bij komt kijken en stressen).

2 likes

Volgens mij hebben ze dat ook niet per se van hem gevraagd, maar leek het hem heel leuk. Alleen als je er dan achter komt dat je kinderen compleet chaotische ongeorganiseerde wezens zijn en jij gewoon 's ochtends graag aan het werk gaat met een plan: tsja, dan kom je er gauw genoeg achter dat het niet gaat werken. Hoop wel dat ze nog goed contact hebben? Hij is niet met ruzie gegaan toch?

6 likes

Ik denk dat ik het type mens waar dit park voor gemarket wordt ook grafirritant vind (ookal val ik zelf ook in die doelgroep maar ik vind heel veel mensen dan ook grafirritant).
En dat lijkt me zooooo kut sta je zeilende verwende yuppen uit de randstad te moeten uitleggen dat je niks aan de kikkers kan doen of iets anders heel doms.

29 likes

Oh ik heb net de huisjes op de site bekeken en vind het niet zo mooi geworden als ik dacht dat het zou worden. Misschien door de haast/geldgebrek en gaan ze het over een tijd restylen. Nu ziet het eruit als een Landal-huisje waar wat hippe elementen zijn toegevoegd die het net niet zijn

Edit: ik snap dat ze niet 123 een kok kunnen regelen, zeker niet met beperkt budget, maar bij het concept ‘ultiem comfort en je hoeft niet van het terrein af’ verwachtte ik wel dat je er kunt avondeten, niet alleen snacken. Misschien komt dat nog. Ik weet niet hoe het daar met bezorgservice zit maar anders “moet” je dus elke avond zelf koken op je luxe stekkie

12 likes

Oh ja! Ik deel jouw mening keer duizend.

2 likes

Hahahahah het ene Chinese restaurant ofzo in de buurt ziet ineens de Thuisbezorgd app ontploffen.

13 likes

Twijzelerheide zelf heeft naast een cafetaria en pizzeria geen andere eetgelegenheden. Het naburig dorp heeft een chinees, een cafetaria en een viszaak. Voor een goed restaurant kom je al snel in Dokkum of Burgum uit wat een kleine 15/20 minuten rijden is naar beide plaatsen. Ben benieuwd of ze inderdaad meer gaan bieden dan de snacks.

2 likes

Ze bieden dat fresh foodie aan waar Martijn eigenaar van is. Gezonde kant en klaar maaltijden.
Maar voor de oplettende ondernemer kan dit wel een aardig idee zijn om in de buurt iets te starten of permanent foodtruck in de buurt.

3 likes

ja, ik weet ook niet waarom ik dit nou weer moest lezen maar wat een leed heb ik mezelf aangedaan.
enne, hubiscis.

en die teksten op de site
 elke keer duiken die ‘kleine wylderikken’ weer op, ik begon ze zo te haten he .

10 likes

Ik zie helemaal voor me dat ik daar denk te gaan chillen en ik naast meerdere gezinnen met een ‘vrije, wij straffen niet, kinderen gillen hele park bij elkaar, wij volgen creatieve workshop’ opvoeding sta.

28 likes

En in die yurts kun je niet eens zelf koken, dus dan moet je het dus doen op die snacks of op die vaag omschreven maaltijd.

Maar los van dit commentaar en dat ik het wel erg duur vind, vind ik het toch ook wel gaaf dat het ze gelukt is dit neer te zetten!

4 likes