Mommybloggerstopic #7

Ja ik lees dit zoals ik me nu voel met m’n hooikoorts

1 like

Aaah die muntjes doet me denken aan een zeker hotel, werkt super als je geld achterover wilt drukken.

4 likes

Klopt zo wordt dat idd genoemd, misschien niet helemaal correct. Maar is heel normaal om het residu = gat met water een pingo te noemen. In twijzelerheide en omgeving zijn er heel veel van.

1 like

Ik vind de huisjes nou niet dermate opgeknapt dat ze deze, in mijn ogen, hoge prijs kunnen vragen. Voor dat bedrag zit je ergens anders toch net wat beter dan op tweedehands ‘vintage’ meubels, die mij wat viezig aan zouden voelen en met een zwaar gedateerde badkamer.

5 likes

Waarom zegt ‘iedereen’ ineens muy, wat heb ik gemist?

9 likes

T wyldepad

5 likes

Voor een standaard 6persoons Landal huisje betaal je in het hoogseizoen ook bijna 2K voor een week. Dan heb je wel iets meer ruimte en een zwembad op t park enzo, maar niet de sfeer + activiteiten van zo’n klein park

3 likes

Reggie was er vlg mij ook niet :-1:

3 likes

Ik vind het wel meevallen qua prijs, in ieder geval marktconform, ; ik was bijv afgelopen jaar naar een Centerparcs waar ik de huisjes echt heel gedateerd etc vond, betaalde we hetzelfde of meer. Vorig weekend particulier via Booking een vakantiehuis gehuurd & was ook ongeveer deze prijs.

In de tv serie noemden ze veel dingen ’ soooo echt muy dik dit!’

Ooooh haha ok bedankt voor de uitleg!

2 likes

Alleen jammer dat er geen afleveringen van de tweede fase gaan komen! Of misschien gaat ze het weer vloggen? Ik ben wel benieuwd hoe ze de rest van het park gaan doen. En hoe snel zouden ze het weer doorverkopen? :see_no_evil:

1 like

Hoe spreek je het eigenlijk uit?

Als je ‘we’re the Wylde ones’ leest, dan maakt het sense dat je ‘we’re the waaild ones’ zegt. Maar ‘T Waailde Pad’ is dan wel weer een beetje gek.

Dus. Wil-duh? Of Waaild? Of Waailde? Wat willen ze?

3 likes

Wat wyllen ze?

44 likes

ja gemiste kans

3 likes

Denk idd dat ze daar zelf ook niet echt over hebben nagedacht. Engels of NL aanhouden. Rachel was ook lyrisch over het plattegrondje maar ik vind dat zo een gekke tekening, 2D en 3D door elkaar

2 likes

Volgens mij gebruiken ze het gewoon door elkaar. Dus We’re the Wylde ones op z’n Engels en ‘t Wylde pad op z’n Nederlands.

2 likes

Munten?! De echte festival ervaring dat je op de laatste dag nog 50 euro aan munten koopt en dan thuis de helft ervan nog in je broekzakken vindt. Lekker cashen :money_mouth_face:

13 likes

Gaat die vader nog steeds op het park wonen of is dat helemaal van de baan?

Ik kon het programma niet kijken dus ben benieuwd naar dit verhaal, wat is hier voorgevallen?