Mommybloggerstopic #7

Ik had het niet zo duur verwacht, 1600 in het hoogseizoen. Dacht dat Willem in 1 van de afleveringen het ook had over dat in het plan stomd dat ze het voor 750 per week gingen verhuren.
Ik zou zelf voor zoiets nooit zo veel geld neer (kunnen) leggen voor 1 week. Met 4 volwassenen kan ik de prijs beter begrijpen, 400 pppw. Maar als gezin echt niet

Wat zouden die rondjes zijn die naast de gerechten staan op de menukaart? Een soort hippe manier om een prijs aan te geven?

4 likes

Lijkt er op of je met munten moet betalen ofzo, lekker festival

5 likes

Ohhh joh daar heb je toch helemaal geen zin in als je op vakantie bent. Dat je dan steeds moet kijken of je nog genoeg munten hebt enzo

7 likes

Pip en Rosie yurts

1 like

Juppp

9 likes

Wel nog normale prijzen gelukkig

1 like

Pingo?

1 like

1838 zag ik…

Het ziet er tof uit maar ik vind het ook echt veel geld. Tegelijkertijd ook niet gek voor een vakantiehuis in de zomer in NL

6 likes

Ughh die munten zijn echt een noodzakelijk kwaad dat je maar voor lief neemt als je naar een feest gaat, niet een ervaring die je wil nabootsen als je op vakantie bent?

Misschien kunnen ze nog wat viezige dixies neerzetten en ergens een onnodig lange rij voor het echte festivalgevoel

24 likes

Ja, dat zag ik. Hoe ik het lees, is die zwemvijver dan toch geen pingo (maar een pingoruïne oid?). Vind het een beetje pretentieus geneuzel om het zo te noemen, maar dat past wel bij het park, denk ik.

5 likes

en een kapot gelopen grasveldje waar ze de sproeier aanzetten om het echte lopen door de modder/ schoen verliezen in modder/vallen in modder festival gevoel na te bootsen :rofl:

3 likes

Diezelfde tekst over het vennetje (pingo) stond ook op funda toendertijd, ging toen ook googlen wat het was. Zo te zien zijn er meer pingo’s in twijzelerheide

3 likes

Ja ik was ook al in de war. Past wel bij hun uitdrukking muy dik

Volgens mij worden in Nederland pingoruines (dus ronde kratertjes met water) gewoon pingo’s genoemd. Vrienden van me wonen in Friesland ook bij een “pingo” zwemvijvertje.

6 likes

Ik ken wel Pingu.

61 likes

Die kaart is echt een crime om te lezen.

Lees. Jij. Dat. Door. Al. Die. Onnodige. Spaties. Ook. Altijd. Zo. Met. Zo’n. Stokkerige. Adem? Ik wel, echt irritant

13 likes

Misschien zijn die muntjes wel kindvriendelijk maar lijkt me heeeeel irritant.

vanaf 0:55 : “Het is best een leuke tuin, redelijk onderhoudsvrij.”

3 likes