Mommybloggerstopic #7

Zijn best redelijk prijzen voor een week!

klikt verder

Wacht…

klik

Dit is dagprijs??

2 likes

Ja ik vind de prijzen op zich niet zo gek. In het naseizoen kan je ook twee nachten en is het 200 euro per nacht voor een 6 persoonshuisje met hottub.

5 likes

De algemene voorwaarde alleen nog niet.

15 likes

Ik vind het best meevallen!

Heb even snel wat aangeklikt en je hebt bijvoorbeeld een zespersoons huis voor €745 voor 4 nachten. Dat is €31 per persoon per nacht, vind ik niet extreem duur voor het hoogseizoen eigenlijk!

Vind het er verder ook wel echt tof uit zien, respect voor wat ze hebben neergezet hoor. Zag bij het menu voor eten en drinken dat ze veel met streekproducten werken, tof.

3 likes

Lol, één algemene voorwaarde ook echt

18 likes

Hahaha top dit. Spetterende business hoor

1 like

Zijn dit niet alleen de prijzen van fase 1? De huisjes zijn minimaal opgeknapt (denk uiteindelijk wel meer dan ze van plan waren) en faciliteiten ook medium level. Deze zomer open, laag tarief en veel gasten trekken en vlg jaar luxer (en dus ook veel prijziger)

4 likes

Mijn eerste associatie bij nepgras was ook gelijk de mega schaafwonden van een te droog kunstgras veld bij hockey. Van die halve brandwonden die wekenlang blijven prikken. Echt leuk voor de kids.

3 likes

Oh ik dacht dat fase 1 inhield dat ze eerst alleen de huisjes gingen opknappen, en dan in fase 2/3 de woonboerderij en B&B! Maar geen idee hoor, zou ook kunnen wat je zegt.

4 likes

Dit vind ik ook echt kapotdroog

43 likes

Muy droog

11 likes

Nou dingen zoals het dak nu beter isoleren, bepaalde dingen wel grootschaliger vernieuwen (zoals badkamers) dat hoorde ook bij fase 2 dacht ik
Denk dat Willem deze tweetrap bedacht heeft

2 likes

Die gezamenlijke ruimte ziet er wel mega vet uit joh

1 like

Aan hun site is nog wat werk (kan je trouwens vakantiewoningen verhuren zonder algemene voorwaarden?), maarrrrr wat er tot nu toe is, ziet er wel leuk uit, vind ik.
Het menu van de horeca is duidelijk over nagedacht, met al die streekproducten.
Alleen zou ik echtttttt nottttttt amuseddddd zijn dat er continu een soort festival zou bezig zijn tot in de vroege uurtjes. Please laat me slapen.

3 likes

Algemene voorwaarden zijn een set standaard contract afspraken, die je op alle transacties van toepassing verklaart. Kan zeker zonder algemene vw. Dan zijn er geen aanvullende afspraken over geld terug/garanties etc. Val je terug op de wettelijke hoofdregels

Zij kiezen alleen nu voor de route: later toe te voegen voorwaarde ofzo? Dat kan al helemaal niet

5 likes

Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben om hoe ze deze meuk hebben opgeknapt.

5 likes

Ugh allemaal taalfouten op die menukaart :sob:

Allemaal onnodige spaties tussen woorden
Muy stom

Edit : aarbeien

11 likes

Lol de gedeelde ruimte ziet eruit als een Van der Valk

(niks met met Van der Valk maar dit ging toch stylo central worden?)

4 likes

Vind het wel grappig dat ze een gouden handgreepje als prioriteit zien om een beeld te geven van hoe het huis eruit ziet.

Of zijn dat “aesthetics”?

30 likes

Ergens had ik wel verwacht dat het veel meer op vegan/vegetariërs gericht zou zijn qua doelgroep. Misschien bestaat de optie voor vleesvervangers, anders wat karige kaart.