Ik heb net de vlog van Vita gekeken. Leuke beelden en zonder al te veel Wouter. Echt een aanrader
Geen mommyblogger maar ik vind Sarah Chronis toch zoooon mooie vrouw. Ze lijkt me ook echt een lieve moeder
Kim van a.lboe loopt weer te sponnenet yâŠfood. Zon maaltijdsdrankje. Grappige is dat iknhaar in nog geen enkele shot ervan heb zien drinken
Is ook goor spul! Kreeg laatst zoân fles bij mijn jumbo bestelling. Niet te hachelen.
Ik vond haar echt een leuke persoonlijkheid, toen ze net begon vooral, ook lowkey shoplogjes van de Wibra en ze kluste veel, maar het is nu steeds meer obvious spon waarvoor ze ook haar kinderen inzet, dus ik denk eraan haar te onvolgen
Als je haar posts doorscrolled is het bizar⊠alleen maar spon. Zo jammer. Wat blijft er dan nog over/echtâŠ
Wij ook⊠hij ligt al een maand in de koelkast. Niemand durft het aanâŠ
Dit is ook de reden dat ik haar niet meer kijk-volg. De hoeveelheid spon was zo irritant.
Zelfs de hele ochtend routine zit volgens mij vol spon.
Lol, wanneer is de laatste keer dat je een youtuber spontaan een ochtend/avond op zag nemen die niet gebaseerd was op spon?
Dit is best een lastig leesbaar berichtđ€
Idd⊠Als je hem vertaald naar het engels gaat het beter
Maar meestal is het een merk wat je kan doorscrollen. Maar hier bleef het voor mijn gevoel maar komenz
âVoel me geen Doornroosje meerâ. Dit zijn echt van die uitspraken die mensen doen om zichzelf te rechtvaardigen. Je tuin stond hiervoor niet vol met groen, je hebt gewoon geen zin om je planten water te geven.
Erg fijn ook al die steentjes met jonge kinderen⊠En die mega schutting voor dat water, zo zonde!
Echt een ultraingezoemde foto van de 5 centimeter âtuinâ die ze nog wel heeft. Wat een mens.
Maargoed, ze is moeder van 2 he, dus ze heeft natuurlijk ook echt geen tijd voor dat soort dingen. Alleen mensen zonder kinderen hebben tijd om de hele keukenhof te bewateren.
gezelligheid en spiritualiteit
dansend door het leven
Wow wat een nachtmerrie deze tuin
Jammer dat tien er nog niet in is getagd.