Ooh neee wat heftig. Zo oneerlijk, hoeveel verdriet kan een mens hebben in het leven…
Precies geen enkele vrouw zit er op te wachten dat ze nagetoeterd wordt. Slecht voorbeeld.
Ja, ik! Super heftig voor ze…
Pff ik zit nu te lezen. Tranen in m’n ogen. Dat kindje heeft ook echt veel geleden volgens mij .
En nu dit…wat een nachtmerrie.
Mijn vader heeft me uit de maxi cosi laten vallen in het ziekenhuis. Of ik er iets aan over heb gehouden…
Mijn moeder heeft me van de trap laten vallen. Geef haar hier nog de schuld van als ik iets niet kan
(Ik heb er niks aan overgehouden)
Ben benieuwd naar Elise haar vakantie vlog (als die er komt natuurlijk). Hoe vaak zullen ze benoemen dat het echt niet alleen maar vakantie vieren is met een tweeling??
Ik vind die stories dus echt leuk om te kijken, ben jaloers op zo’n leuke groep vrienden
Ik zou het zelf geen 3 dagen volhouden in hun groepje, maar ik vind het wel mooi om te zien hoe het voor hun zo goed werkt.
2 zussen die goed klikken, de partners kunnen het goed vinden. Beste vriend van de ene zus brengt veel sfeer, maar kan het goed vinden met iedereen. Mooie dynamiek in die groep.
Relaxte ouders die hulp krijgen met de kleintjes.
Ze zitten met z’n allen in een fijn huis met praktische tuin, zwembad, groot terras om buiten te eten en te werken,…
Ik kijk uit naar de vlogs over de vakantie.
Same. Niks voor mij want ik ben een einzelgänger en introvert, maar het ziet er wel gezellig uit.
(Ik zou het 1 uur volhouden en me daarna opsluiten op mijn slaapkamer en de rest van de vakantie nodig hebben om bij te komen )
Het lijkt mij juist vreselijk, ik vind ze over het algemeen alleen maar met zichzelf bezig zijn (niet allemaal), heel veel stories plaatsen en het komt voor mij vaak over als een showtje. Ik vraag mij af of het wel allemaal echt zo leuk en gezellig is.
Geen idee hoe de rest is, maar Joey is sowieso echt net zo enthousiast en positief in het echt!
Ja hij lijkt mij echt onwijs leuk en zijn vriend ook
Vond de vlog ik ivvj echt mooi en kwetsbaar. Heb wel te doen met Scarlet en al die onderzoeken en dan sommige botte artsen. Hoop dat ze snel zwanger is, gun het haar heel erg.
Haha ja hij is echt heel leuk! Heb ooit soort van gesolliciteerd bij Rocycle toen hij nog die gesprekken deed (hij was mastertrainer toen daar) en dat was echt een heel leuk gesprek! Z’n positiviteit is heel aanstekelijk en ik liep echt helemaal blij naar buiten toen.
Ik ook ik vind ze ook leuk om te volgen, ben benieuwd naar hun nieuwe huis. Ik vind het ook goed dat ze zo open over hun struggles zijn
Ah ja Joey lijkt me ook echt heel gezellig en lief.
Klopt! Ik kwam hem eens tegen in Rotterdam en toen riep ik tegen mijn moeder “hey dat is Joey!”, heb ik hier weleens verteld haha
Hij had net een vlog over dat ie zo trots was dat een vriendin een huis had gekocht (net uit een relatie etc), dus ik vertellen en hij reageerde zo hartelijk (luchtkusjes alles). Ja Joey is golden✨
(Ben aan het bij lezen) maar dit lijkt me serieus echt fantastisch
Jammer dat Wouter ook mee ging op vakantie