Als ik dit lees mag het juist wel
Dat is een heel grijs gebied, want hoe noodzakelijk zijn veel van die tv opnames Ć¼berhaupt
Ze volgen de visie van reggio Emilia, elk kind volgt zijn eigen leer lijn. Ze hebben wel elke periode een thema nu bijvoorbeeld het thema wie ben ik? En hoe zie ik eruit.
Het is nog allemaal nieuw dus weet niet precies hoe het gaat zijn, iedereen moet zijn vakantie doorgeven en dan gaan ze kijken hoe en wat met leerkrachten.
Als ik naar deze beelden kijk lijkt dit vakantiepark mij serieus de meest vreselijke vakantie Ć³Ć³it.
Omringt worden door hippe mensen, op hippe zitjes, met hun hippe kindjes, die heel de avond hip doen, op hippe muziek, bij de hippe bar.
Vakantie is voor mij bij uitstek het moment om heel de dag bij te mogen komen. Ik zou alleen maar stress krijgen van het idee dat ik mij moet voegen naar insta waardige vibes en er muy dik bij moet lopen.
Mag je ook naar het park als je gewoon om 21.00 naar bed wil en een absolute loner wil zijn?
Misschien leuk voor t volgende uitje met je schoonouders
Het doet me denken aan die camping waar Katja Schuurman toen trouwde en waar het hele gezelschap lekker in Tipiās overnachtte. Horror.
Haha ja het terrein van Wildeburg, waar Rachel niet geheel ontoevallig ook groot fan van is
Shotje bij het woord hip.
Ik las COVIDtheflow
Flowde dār maar eens wat covid daar.
Dat doen mān vriend en ik bij het woord āzitjesā als we naar de serie kijken
Jij zegt t, ik dacht t.
Nou dit inderdaad. Het is een mooi park (althans, mooi cosmetisch opgefrist) maar bepaald niet mijn idee van vakantie. Maar goed, dat zal het voor anderen wel zijn, dus prima.
Als je een loner wilt zijn en om 21 uur naar bed mag je lekker voor heel wat minder geld op een mooie doch pretentieloze camping in Frankrijk zitten! Krijg je er ook nog verse croissants en baquettes bij.
En gewoon in mn lelijke joggingbroek en op slippers naar de campingwinkel zonder dat het heel ānonchalantā maar toch hip in bijpassende aardetinten moet zijn enzo.
Ik heb niet genoeg beige voor een heel weekend
Man man man, ik heb toch wel echt een heel ander beeld hij vekaansie. Dit is bijna gewoon festivallen. Maar dan eentje met kleine kinderen
Om te janken.
De bevallingsvlog van Nienke net gekeken. Wow wat doet ze het goed, ook met al die familie erbij joh. Zou zelf het liefst zo min mogelijk mensen erbij willen. En wat ziet ze er super goed uit in dr kraambed.
Oh wow, zoveel cadeautjes heeft Laura Ponticorvo al gekregen tijdens haar gender reveal en zwangerschapsaankondiging van der vrienden en familie? Is dat normaal? Ik heb hooguit paar kaartjes ontvangen en een pakketje van mijn zussen
Nee joh. 9/10 influencers doen alles over de top. Hun ānormaalā is niet te vergelijken met ons ānormaalā.
Nee joh. Bij de eerste kreeg ik wat van mān zusje, ouders en beste vriendin (na aankondiging). En bij de tweede alleen wat van mān moeder gehad en 1 kaartje.