Corona bestaat niet op het Wylde pad hoor!!!1! Pfffff
Corona bestaat toch überhaupt niet meer? De cijfers dalen, iedereen hun huis uit en hutje mutje op elkaar gaan staan!
En Co is er ook bij?
Tuurlijk zij is anti corona. Komt gwn ff aangevlogen😆.
Ze is nu horeca dus hier staat gewoon een dikke boete op
Ze heeft haar horeca-examen in één dag gehaald zonder zich goed in te lezen…
Tuurlijk! Als er ergens een evenement is waarbij de coronaregels aan de laars gelapt kunnen worden is zij er als de kippen bij
Wel leuk, huismuts heeft echt een rijk sociaal leven met veel mensen om zich heen. Top om te zien vind ik
Klopt! Ben ik ook wel jaloers op. Ze lijkt me heel chill.
De opmerking was ook echt niet oké. Dus terecht van Lois. Die vrouw besluit zelf om zo’n kutopmerking te plaatsen onder een bericht van Lois.
Oei dat feestje snap ik niet zo goed. Of zou iedereen een test gedaan hebben?
Anyhow, het ziet er wel echt fantastisch uit
Ja denk wel dat ze allemaal getest zijn, want vermoed dat dit ook wel gefilmd is voor de serie
Vanaf komende woensdag las ik bij Cowiththeflow
Even een moment voor Martine wiens nieuwe Moai (Paaseiland, Chili, Latijns-Amerika) look-a-like plantenpotten haar doen terugdenken aan haar reis naar Zuid-Afrika.
Haha zo blij dat ik die twee niet volg. Waarom zou je, echt
Omdat ze zo lekker gek zijn natuurlijk
Ik zit ook met verbazing te kijken naar de Huismuts haar insta. Lekker feestje hoor
Het ziet er wel super leuk uit hoor, alleen het is wel echt over the top hipster. Ben benieuwd wat t verblijf moet kosten.
Als het tv opnames zijn mag het denk ik wel gewoon al iedereen getest is. Net als bij andere tv programma’s waar ze geen afstand houden
Ik vind die potten eerlijk gezegd wel echt vet haha, maar ons Tien volg ik niet meer…