Maar ik heb ook niet positief gedacht of LOA gedaan, mijn brein kan dit niet aan al die verschillende ~mindsets~ tegelijk!!’
Waarom is iedereen zo ‘Oh lieve schat ik ben zo blij voor jullie dankjewel voor je openheid ’ onder die video, en slaat niemand aan op dat loslaten stuk? Waarom zijn zo weinig mensen kritisch?
Ik gun het haar van harte hoor, moeilijk zwanger worden wens ik echt niemand toe. Maar slinger gewoon niet van die onzin de wereld in. Als loslaten echt de oplossing was zouden artsen wel cursussen mindfulness aanbieden ipv IVF
Reacties die niet in deze categorie vallen zullen wel verwijderd worden.
Can’t escape! Krijg een Instagram advertentie van een superfoodmerk met Martine die een superfood-pakket uitpakt en zegt ‘ik heb de laatste tijd zo’n last van PMS en je gelooft het niet, ik werd hier meteen naartoe getrokken’ -houdt potje genaamd Moon balance omhoog-. Nou toevallig zeg! Sorry ben hier echt te sceptisch voor
Wil heeft haar jongste kind laten inenten. Had ik niet verwacht, al hoewel ze minder zweef dan tien is. Of minder zweef overkomt.
Er stond wel een achter de tekst, dus dat kan een dubbele betekenis hebben haha
Tien heeft haar kinderen ook laten inenten. Laatst zei iets over een bmr vaccinatie voor haar jongste, dat die hopelijk niet zoveel last had als de oudste.
Deze opmerking slaat nergens op. Er zijn zoveel mensen met kinderen bij verschillende partners, heeft niks met wel/niet serieus nemen te maken.
Ik denk dat ze dat duimpje deed omdat ze het sneu vindt dat haar kind er pijn van had gehad. Zo heb ik het opgevat
Ik hoop dan maar dat dit kinderloze 17jarigen zijn die geen idee hebben wat ze zeggen.
Ik had op het profiel gekeken en als ik het goed zag is het 40+…
Om te janken
Geweldig verwoord. Helemaal waar.
Het valt mij op dat bij Willemijn en Martine de laatste tijd de kids vaak zichtbaar in beeld zijn. Hebben ze hier pas iets over gezegd? Naar mijn idee deden ze dit in het verleden bewust niet. Vandaag zelfs een #spon met de kids op de insta van Wil
Ja dat blijkt wel bij al die mominfluencers!
Maar die ommezwaai vind ik zo opvallend en naar mijn idee hebben ze er ook nooit wat over gezegd toch?
Viel mij ook op, ze zullen er wel geld in zien. Vind het zo jammer dat ze dan niet op zoek gaan naar andere manieren maar in plaats daarvan je kind voor het grote publiek op internet slingeren. Lijkt me een stuk schadelijker dan een (Corona)vaccin.
Die bakfietsen van 4k moeten toch ergens van betaald worden
Martine vorige week zelfs een video die alleen maar over haar kind ging (in de speelgoedwinkel). Ook regelmatig volop in beeld
Ik zag van de week een kind van een niet (heel erg) bekende instagrammer. Zij plaatst vaak grappige filmpjes van haar dochter.
Ik voelde me zo’n intruder omdat ik zo veel wist over dat kleine meisje. Voelde echt heel gek. Ik heb daarna ook alle momfluencers van mijn Instagram gewist.