Voelt naar he! Had dat hier ook gepost laatst, echt best ongemakkelijk ofzo om zoveel te weten van een klein kind dat mij niet eens kent en geen enkel benul heeft.
Ik heb zelf een zoontje, en ik kan me echt niet voorstellen dat ik allerlei dingen over hem zou vertellen in de camera en hem zou filmen en dat dan door duizenden vreemden bekeken wordt. Echt bizar dat de privacy van je kind je zo weinig waard is.
Vraag me oprecht af wat t.ienvanwil gisteren zo verdrietig maakte? Al die reacties ook op haar foto van vandaag…
Ik zie het ook net. Ik zie ook geen bericht van gister meer dus ik denk dat die is gewist?
Nu ben ik ook nieuwsgierig.
In een instastory zei ze dat ze een heel verdrietig telefoontje had gehad, “eentje die je liever niet opneemt”. En dat ze daarom ook geen vrijdagvideo zou uploaden.
Maar iets van een specifieke uitleg heb i niet gezien.
Hier ook…
Ik denk dat haar views omhoogschieten tijdens verhuizingen, net als bij de Huismuts. En dat ze daarom sneller besluiten weer te gaan vverhuizen en verbouwen.
Niet normaal en dan steeds alles opnieuw spon. De 3e verhuizing in 1.5 jaar tijd? Maargoed verhuizen bij influencers is wat gemakkelijker; keek net de vlog van Elise en “wil even duidelijk zijn dat dit geen samenwerking is met het merk, we hebben alleen de verf allemaal gekregen. Worden we niet voor betaald”.
True. Zie nu al reacties als; Yes, verhuisvlogs zijn het leukste!
Oh ik zou diegene dan juist volgen om in de gaten te houden of er geen foto’s van mijn kind gedeeld worden.
Maar misschien is dat een ongegronde angst, delen mom influencers ook foto’s van vriendjes die komen spelen ofzo?
Oh shit ik realiseer me ineens dat we later met ongeveer iedere ouder moeten gaan aangeven dat we ons kind niet op sociale media willen ook niet als je 10 volgers hebt maar gewoon helemaal nooit niet. Scheiss.
Ik graag me af je betaald ook telkens weer kosten koper bij zo’n verhuizing of niet? Kan nogal in de papieren lopen ook.
Volgens mij huren ze dacht ik.
Volgens mij huurden ze het huis. Snap opzich wel waarom ze willen verhuizen deze keer maar jezus je moet er maar zin in hebben, ook wss weer alles schilderen en behangen in ~bohemian vibes~
Zo irritant dat soort opmerkingen, ze heeft er toch er afspraak over (gratis verf voor exposure) dus dat is toch een samenwerking
Billierose lijkt me best een aardige meid maar zonder verhuizen heeft zij amper content.
Kan ze haar eigen tip weer opvolgen: doe alles in dozen als je gaat verhuizen!
Ik denk dat ze er beter van kan maken: Laat alles in de dozen zitten, voor het geval je weer gaat verhuizen.
Al snap ik het wel, je wilt niet in een huis wonen met allemaal gebreken en er geen zicht op reparatie is.
Billie kan straks weer fijn “hoekjes” gaan stylen