Mommybloggerstopic #7

Ah zo. Ik snapte de hele link tussen beiden niet.
Ik zou het alsnog niet zo de wereld in slingeren met ik keur het goed, maar ik ben ook geen Mommyblogger.

5 likes

Haha hardop moeten lachten met dit.

5 likes

Staat toch ook niet dat ze het niet later wel uitgelegd heeft? Ze deelt een uitspraak van haar kind, zoals die dingen nogal eens namen geven die ergens op lijken maar het in werkelijkheid niet zijn.

5 likes

Nee dat is waar. Maar met “ik keur het goed” krijg ik die indruk niet

1 like

Ik kan er echt niet tegen dat M.arlieke K.oks altijd ‘de kinderdagverblijf’ zegt. Hoort ze zelf niet dat dat niet klopt?

1 like

Ik heb liever de kinderdagverblijf dan het schooltje.

32 likes

Schooltje :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

13 likes

:joy: ja hier erger ik me altijd kapot aan. Dat zeggen zo veel mensen over hun kind van 2?! Hij gaat naar ‘schooltje’. Echt why?!

6 likes

hahahaha omg ja ik heb is een keer echt 5 cadeukaarten gekocht van 100 euro die dan 85 euro kosten. Had ik toch wel mooi 80 korting op iets dat 500 euro was. Je mag er maximaal 10 inzetten. Lifehack :v:t2:

6 likes

Ik zag van de week iemand die had het over juffie en het schooltje. Ik vind juffie zo neerbuigend klinken

4 likes

Hoe heten de mannelijke PM’ers dan? Meestertje?

3 likes

Ik mag hopen van niet :sob: of ze zal er iets van meneertje van maken of zo. Of het schooltje heeft alleen maar juffies :sob:

Op de vrije school is het volgens mij heel normaal om juffie te zeggen. Ik vind het nog steeds heel denigrerend klinken.

3 likes

Cringe bij de meest recente insta story van Willemijn, waarop ze wild zingend en dansend op de fiets zit en zelf beaamt dat ze “altijd zo lekker gek op de fiets zit”

:unamused:

20 likes

Naast dat ik het nogal cringe vind, snap ik ook niet dat zoveel influencers zichzelf filmen terwijl ze aan het fietsen zijn of op een andere manier aan het verkeer deelnemen. Doe gewoon ff niet, kan echt zo gevaarlijk zijn

27 likes

Mijn vriend (zit ook in het onderwijs) zei dat dus ook eens en toen zei ik dus ook: nah, dat klinkt zo neerbuigend. Even laten krijgen we een verslagje van I z’n dag, zegt die leidster notabene zelf ‘juffie’ over zichzelf :sweat_smile:

1 like

Ik vroeg bij een kennismakingsgesprek van een opvang hoe de begeleidsters eigenlijk genoemd worden, juf? Toen ze ze ‘nee pedagogisch medewerkers’. Dus ik dacht nou succes kinders :+1:

32 likes

Ach je probeert het ook voor je kind ook maar een beetje te verzinnen allemaal. “Kinderopvang” vind ik zo’n kutwoord, ook tegenover je kind, dan weet je zeker dat ze het niet snappen. Dus wordt het ‘naar je vriendjes’, naar je juf, de creche, opvang, schooltje, je doet maar wat joh.

16 likes

Pedazozies melewekkerrrrrr mag ik wat drinken?

36 likes

Wij noemen het naar de groepsnaam!
Maar die is hier ook wel leuk, zijn allemaal dieren.
Dus ze zitten of bij groep “de lammetjes” of bij “de geitjes” of “de koetjes”. Dus dat zeggen we dan: “we gaan naar 
 de schaapjes.”
& hier heten ze wel juf hoor haha. Althans, onze zoon vertelt thuis wel altijd dat juf X hem wakker kwam maken of met juf Y naar buiten etc

5 likes