Ah zo. Ik snapte de hele link tussen beiden niet.
Ik zou het alsnog niet zo de wereld in slingeren met ik keur het goed, maar ik ben ook geen Mommyblogger.
Haha hardop moeten lachten met dit.
Staat toch ook niet dat ze het niet later wel uitgelegd heeft? Ze deelt een uitspraak van haar kind, zoals die dingen nogal eens namen geven die ergens op lijken maar het in werkelijkheid niet zijn.
Nee dat is waar. Maar met âik keur het goedâ krijg ik die indruk niet
Ik kan er echt niet tegen dat M.arlieke K.oks altijd âde kinderdagverblijfâ zegt. Hoort ze zelf niet dat dat niet klopt?
Ik heb liever de kinderdagverblijf dan het schooltje.
Schooltje
ja hier erger ik me altijd kapot aan. Dat zeggen zo veel mensen over hun kind van 2?! Hij gaat naar âschooltjeâ. Echt why?!
hahahaha omg ja ik heb is een keer echt 5 cadeukaarten gekocht van 100 euro die dan 85 euro kosten. Had ik toch wel mooi 80 korting op iets dat 500 euro was. Je mag er maximaal 10 inzetten. Lifehack
Ik zag van de week iemand die had het over juffie en het schooltje. Ik vind juffie zo neerbuigend klinken
Hoe heten de mannelijke PMâers dan? Meestertje?
Ik mag hopen van niet of ze zal er iets van meneertje van maken of zo. Of het schooltje heeft alleen maar juffies
Op de vrije school is het volgens mij heel normaal om juffie te zeggen. Ik vind het nog steeds heel denigrerend klinken.
Cringe bij de meest recente insta story van Willemijn, waarop ze wild zingend en dansend op de fiets zit en zelf beaamt dat ze âaltijd zo lekker gek op de fiets zitâ
Naast dat ik het nogal cringe vind, snap ik ook niet dat zoveel influencers zichzelf filmen terwijl ze aan het fietsen zijn of op een andere manier aan het verkeer deelnemen. Doe gewoon ff niet, kan echt zo gevaarlijk zijnâŠ
Mijn vriend (zit ook in het onderwijs) zei dat dus ook eens en toen zei ik dus ook: nah, dat klinkt zo neerbuigend. Even laten krijgen we een verslagje van I zân dag, zegt die leidster notabene zelf âjuffieâ over zichzelf
Ik vroeg bij een kennismakingsgesprek van een opvang hoe de begeleidsters eigenlijk genoemd worden, juf? Toen ze ze ânee pedagogisch medewerkersâ. Dus ik dacht nou succes kinders
Ach je probeert het ook voor je kind ook maar een beetje te verzinnen allemaal. âKinderopvangâ vind ik zoân kutwoord, ook tegenover je kind, dan weet je zeker dat ze het niet snappen. Dus wordt het ânaar je vriendjesâ, naar je juf, de creche, opvang, schooltje, je doet maar wat joh.
Pedazozies melewekkerrrrrr mag ik wat drinken?
Wij noemen het naar de groepsnaam!
Maar die is hier ook wel leuk, zijn allemaal dieren.
Dus ze zitten of bij groep âde lammetjesâ of bij âde geitjesâ of âde koetjesâ. Dus dat zeggen we dan: âwe gaan naar ⊠de schaapjes.â
& hier heten ze wel juf hoor haha. Althans, onze zoon vertelt thuis wel altijd dat juf X hem wakker kwam maken of met juf Y naar buiten etc