Mommybloggerstopic #7

Voor kinderen van ouders met een onderneming is het vaak ook mogelijk om buiten de schoolvakanties op vakantie te gaan toch? Misschien hebben ze ook zoiets aangevraagd.

2 likes

Ik begrijp hier ook echt niks van. Ze zeggen zelf overal dat ze al jaren niet sporten. Echt wie denkt nou na 2 lessen met een PT en wat workoutvideos op Youtube bekijken “He, ik heb nu wel genoeg kennis over dit onderwerp om dit voor te doen aan anderen!”

Ohja, influencers die weer content nodig hebben :expressionless:

33 likes

Volgens mij moet je dan wel echt op vakantie gaan…

3 likes

Voor degenen die zo graag privilege-dankbaarheid lezen.

14 likes

Klopt alleen is het alsnog best wel lastig om dan vrij van school te krijgen. Kan wel per school verschillen maar een familie lid van mij kreeg het elke keer niet voor elkaar om vrij voor zijn kinderen te krijgen.

2 likes

Hmm… meer gaan bewegen en gezonde gewoontes aanleren? Klinkt wel een beetje als The Great Reset hoor, I’m suspicious.

7 likes

Voelde laatst ook wel als een belediging toen iemand zei “nou macaron dat HF is echt iets voor jou!!”. Nee bedankt, heb toch liever eten met smaak.

4 likes

Of het zijn gewoon filmpjes van het weekend die nu pas online komen, of ze had een studiedag

2 likes

Over Wil en Tien en het sporten: Ze hebben nu ook een nieuw insta account speciaal daarvoor. Lekker in je vel met wil en tien (maar dan aan elkaar). Account is helaas privé en staat ook bij Wil en Tien unlimited dus zal wel specifiek ook voor hun selecte doelgroep zijn. Ben wel benieuwd wat ze daar op posten. Het is een lekker in je vel challenge om iedere dag 30 min te bewegen. Op zich niets mis mee maar doe dan geen oefeningen voor als je zelf niet weet hoe het goed moet (even af gegaan op wat hier gezegd werd)…

4 likes

Op hun gezamelijke instagram hebben ze ook een post over een beweegchallenge vergezeld van een foto van hun billen (ze dragen allebei dezelfde body), die had ik ook niet helemaal aan zien komen :sweat_smile:
Niet dat het geen mooie foto is hoor (ik vind hem juist erg mooi), maar best een gekke gedachte dat dat dezelfde personen zijn als deze meisjes haha. Ik denk dat ze het zelf ook niet hadden geloofd toen.
image

27 likes

Behalve dan dat ze er toen uitzagen als twee moekes uit de provincie.
En nu nog steeds.

36 likes

Wow. Tien ziet er echt uit als 40 hier? En Wil als 15? :exploding_head:

37 likes

??

19 likes

19 likes

:woozy_face:

2 likes

ehhhh heh waarom kun je het niet gewoon een vulva/vagina noemen :cry: :cry: :cry:

3 likes

Ik denk dat ze ook vagina bedoelde, maar dat in dat kleine peuterhoofdje niet goed heeft opgeslagen en alleen iets soortgelijks, namelijk Afrika, onthouden heeft.

26 likes

Ja, Afrika en vagina klinkt helemaal niet super gek idd :see_no_evil:
Met een V/F klank, A op het einde enzo hihi.

Ik reken het ook wel goed hoor :crazy_face:

5 likes

Ik vind dit dus best grappig

13 likes

Ja dat zal het ook wel zijn, maar dan verbeter je dat toch

2 likes