Mommybloggerstopic #7

Oh wat stom zeg! Ik gebruik dat topic van pepper en volg daar de stappen op. Wel in de app dus, niet op de website, daar had ik ook problemen mee.

1 like

Ik vind dat veel (mommy)influencers juist middelmatig zijn, en dat ze daarom veel kijkers hebben want mensen kunnen zich ermee identificeren.

Vind het overigens wel raar om ernaar te kijken voor je irritainment want je houdt het dan ook in stand.

1 like

Ja heb beide geprobeerd, heel irritant. Had nu weer een tijdje MS en kreeg van de week via de mail weer korting van HF, die werkte dan weer wel šŸ„²šŸ˜‚

1 like

Koop gewoon een speedo! Dat heb ik precies zo als reactie op die story gestuurd! Nu lijkt t wel een luieršŸ¤£

2 likes

Ze maken ook gebruik van de mogelijkheid op de namen van concurrenten te adverteren via Google omdat ze weten dat ze toch meer geld kunnen pompen in advertenties.

16 likes

Haha, echt nasty.

5 likes

Hahaha, schaamteloos!

4 likes

Het lijkt me echt de hel om voor dit bedrijf te werken als ik dit soort dingen zie.

13 likes

Zou Pip van de huismuts gewoon elke dag naar school gaan in Brabant? Met de leerplicht kom je daar toch niet onderuit? Vandaag zie je haar op de stories van Rachel of zouden dat oude beelden van het weekend zijn?

2 likes

Eerlijk ik moet hier wel om lachen

4 likes

Ze is 4 volgens mij, je bent in Nederland leerplichtig vanaf 5 dus mogelijk dat ze niet dagelijks gaat (wat bij 4-jarigen vaker wel voorkomt)

1 like

Een kennis die voor het moederbedrijf in Duitsland werkte vertelde dat ze bij overnames en introducties het hadden over Blitzkrieg šŸ„²

ā€¦
:zipper_mouth_face:

3 likes

Ik heb het idee dat het zoā€™n bedrijf is waar je op kantoor goedkoop of gratis kan avondeten en het wordt gebruikt als ā€˜kijk eens hoe chill het is om bij ons te werkenā€™ maar eigenlijk is het ā€˜blijf elke dag tot 9 uur op kantoor voor niet meer geldā€™. Veel trainingen buiten werktijd zodat je ā€˜je kunt ontwikkelenā€™.

27 likes

Pip is al 5!

1 like

Hahahaha ik ken iemand die bij zoā€™n soort bedrijf is gaan werken (media productie). Long story short, niemand heeft haar sinds het begin van die baan meer gezien, maar ze kan elk moment promotie krijgen!

14 likes

Pip is al vijf, dus ze is wel leerplichtig.
Dit weet ik omdat ik een dochter van dezelfde leeftijd heb.

1 like

Ik zag met stomme verbazing dat wil en tien nu plotsklaps ook sportinstructrice zijn geworden. Naast alle andere talenten die ze al hebben. Nog effe en dan komt er een stay fit met wil en tien boek uitā€¦ :no_mouth:
Sommige oefeningen worden heel fout voorgedaanā€¦ slechte zaak als mensen ongeschoold sportlessen denken te gaan geven.

32 likes

Zou je mij de link daarvan willen sturen? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Vond het ook een beetje een gek filmpje, ze kunnen wel zeggen van ja we voeren niet alles helemaal goed uit maar ja! Ja leuk voor jullie, maar elke kijker die t nadoet en ook verkeerd gaat doen is er wat mij betreft 1 teveel.

3 likes

Ik heb de video net opgezocht en vind het echt best kwalijk dat ze dit online hebben gezet. Zie ook dat het een samenwerking is met Stronger. Ben benieuwd of zij er achter staan dat 2 influencers ongeschoold (met uberhaupt vrijwel geen ervaring met fitness geloof ik) sportles geven op YouTube.

14 likes