Mommybloggerstopic #7

Ooooh jeetje haha!
Echt 10x overheen gelezen.

5 likes

Daar is ze weer!

8 likes

Al zou die hello fresh zooi gratis zijn, dan nog wil ik het niet meer.
Ze zitten daar op die marketingafdeling echt gezellig met zā€™n allen fulltime aan de speed ofzo.
Het is echt achterlijk hoeveel reclame ze maken.

38 likes

Hahahah wat slecht

Ja bizar toch. Ik wil het daarom ook nooit gebruiken. En ik snap het al helemaal niet als mensen de volledige prijs betalen. Er is letterlijk altijd een kortingscode. Dat betekent toch gewoon dat de normale prijs te hoog isā€¦

7 likes

De meeste kortingscodes gelden alleen voor nieuwe klanten. Dus na 3 boxen betaal je helaas volle mep.

3 likes

Tenzij je je afmeldt, en daarna met weer aanmelden direct een andere kortingscode invoert. Ik ken een stel dat hiermee al een jaar dozen met minstens 40% korting krijgt!

6 likes

Je kunt ook eurosparen (bij Campina e.d) inleveren.

Je kunt dan een code ā€œkopenā€ met de euroā€™s die je gespaard hebt. 2x 40% korting en 1 keer gratis verzenden.

Of ik deze code al door 3 mensen heb laten kopen? Jazeker. šŸ„ø

6 likes

Dat is veranderd, ze kijken nu ook naar je huisadres!

1 like

Oh nice, ik ga eens kijken. Heb ook al wat korting gehad met ING rentepunten, maar de mensen die ik ken met een ING rekening zijn nu wel op :sweat_smile: (ja ik ben dus zo iemand die die ā€˜hello fresh zooiā€™ eet, ik vind het super lekker altijd en lekker makkelijk, no shame)

7 likes

nee hoor, niet als je via de app je account deactiveert, heractiveert en dan direct een code invoert. Probeerde het net weer en heb gewoon 50% korting op mijn volgende box :+1:

17 likes

Tip: Op het Pepper forum is een topic vol met kortingcodes voor bestaande klanten (geen affiliates)

7 likes

Haha zo heb ik de afgelopen twee weken ook Hellofresh gehadšŸ˜„

1 like

Ik krijg dan altijd na een paar dagen een mail dat het is afgewezen

2 likes

En doordat hier (alweer) de frustratie van de overweldigende hoeveelheid reclame van Hellofresh wordt besproken, delen mensen vervolgens tips met elkaar hoe ze (met korting) Hellofresh kunnen bestellen. Doel bereikt dus!

46 likes

Ah bedankt voor de tip! Heb nog 25000 rentepunten dus die hebben eindelijk een doel :joy:

2 likes

Ik heb dat ook vaker geprobeerd, maar ik krijg dan steeds een foutmelding ā€œer gaat iets mis met je account, neem contact op met de klantenserviceā€. Als ik zonder code heractiveer doet ie het ineens wel :cry::sweat_smile:

2 likes

Ja dat kregen wij ook inderdaad! Misschien hebben wij gewoon pech en Max geluk :wink:

Je kan ook cadeaubonnen van de bijenkorf kopen met 15% korting!
En ik koop ook vaak kortingsbonnen voor bloemen bezorgen enzo.

3 likes

Dit heb ik ook bij hun concurrent: Marley Spoon :grimacing:ā€¦
lukt idd ook nietā€¦

3 likes