Mommybloggerstopic #7

Ik voel toch wel een beetje negative vibes hier! :sparkles:

15 likes

Wat een zonnestraaltjes zijn deze mensen!

3 likes

Alsof “self care events” an sich niet al om te kotsen is :nauseated_face:

We care. Doe even normaal joh met dat schijnheilige gedoe :nauseated_face: licht brengen my asssssssssssssssssss licht hoeft niet met het vliegtuig hoor kan gewoon met een bankoverschrijving.

11 likes

Vooral ook self care events voor en door powervrouwen met veel geld en privileges en kansen en vangnetten :sparkles:

5 likes

:fu:

4 likes

Ander kom jij even licht brengen

2 likes

Sarcasme, niet voor iedereen.

5 likes

Ik zet bij deze een virtuele zoutlamp aan voor iedereen

10 likes

lois heeft er nu ook een hele grappige post over op insta, over lichtwerkers hahaha en de reacties zijn ook geweldig! Ben blij dat zij een van de weinige mensen is gewoon met beide benen op de grond staat, pff

10 likes

Dit. Dit is de spijker op z’n kop :hammer: Go Lois.

49 likes

Yes👏 Ik vind het zo bizar dat er niet meer kritiek op komt. Voor een paar dagen vliegen naar Curacao en verblijven in een superdeluxe resort (“kijk hoe mooiec grote kamers!!”) om het licht te brengen. Wie the fack bedenkt dit?!

13 likes

Pff ja dat de huismuts ook schaamteloos haar enorme kamer filmt in een luxe resort. Groot gelijk hoor, na een dag ellende te hebben gezien is het echt nodig om even bij te komen in je kingsize bed!

22 likes

Ja die bedoelde ik inderdaad. Vreeselijk. :roll_eyes:

1 like

En dan ondertussen in je koffer kutstiften en make up van de Zeeman meenemen voor de flitsbezoeken aan hun projecten, hopelijk is ze trots op zichzelf als ze in dat resort aan haar cocktail zit.

16 likes

Ja hoe langer ik hier over nadenk hoe bozer.

7 likes

Écht wat verdien jij dit! ! 🥲

15 likes

Eindelijk éven tijd voor jezelf!!!

DIT is wat mensen bedoelen als ze influencers een easy money luizenleventje vinden hebben. DIT.

42 likes

Vind vooral ook irritant dat ze zo impliceert een of andere natuurlijke magische disney zeemeermin te zijn ‘een duik in de zee, lippenstift en oorbellen is alles wat ik nodig heb’

Ja en die eyeliner, wenkbrauw poeder en waarschijnlijk de rest van je full face make up.

49 likes
  • en instagram filter
17 likes

Die stories van Sanny, om je rot te schamen toch? Geef dan gewoon toe dat je er alleen maar bent om jezelf compleet in de watten te laten leggen. Ik kan er niet bij dat je niet inziet hoe ontzettend belachelijk dit is. Compleet over de top daar een beetje doen alsof je moeder Theresa herself bent. Cocktails drinken in je luxe resort en tussendoor even langs de zielige kindertjes en een asielhond knuffelen. Walgelijk echt.

34 likes