Foto’s van knuffelen met lokale kids die daar niet om gevraagd hebben in 3,2, 1…
Zie foto 3. Echt wat een wandelende clichés.
Ja het zijn net missionarissen, maar dan met beauty products
Straks gaan ze nog mensen ronselen voor een MLM
Haha ik dacht echt hetzelfde. Zie ook geen negatieve reacties in de comments?
Nee verbaasde mij ook al. Het is alleen maar halleluja Sanny, de meest inspireerde vrouw ever.
Flikker toch kaal. En dan ‘ s avonds wel ergens lekker luxe je hapje en je drankje verorberen. Maahaaarrr de volgende morgen wel in je ‘pak’ gaan knuffelen met asieldieren.
Hoe Nobel.
Ja ongelooflijk hè?
En misschien nog wat planners uitdelen? Gewoon gratis, hoe nobel.
Mijn God. Dus deze zelfbenoemde wereldwijven gaan maar liefst DRIE dagen licht brengen en kunnen zo weer helemaal zelfvoldaan naar huis keren en hun vele vliegreisjes voor zichzelf verantwoorden of zo?
Maar gaat natuurlijk wel gepaard met een VIP ontbijt en zo want je moet natuurlijk wel aan je portie zelfzorg denken tijdens je WE CARE trip.
Mijn god, en dan heet het ook nog We Care. Ja vast, maar niet om anderen.
Ach wat eeenig, een liefdadigheids-lang-weekend.
Edit: hahaha ik lach me krom zie nu pas dat het om drie OCHTENDEN meewerken gaat, en dat het In Samenwerking met Corendon is.
Als dit een maatschappijkritische parodie was, zou We Care de perfecte naam geweest zijn.
Als het niet om de locatie gaat waarom dan met z’n allen op het vliegtuig stappen. Ik ben niet tegen een vliegreis op z’n tijd maar als het toch niet uitmaakt, waarom…?
Is dit versie 2.0 van selfcare?
Pfff lekker joh we care. Die vrouwen caren helemaal niet! Die zitten lekker met hun billen na een ochtendje op een strandstoel. Niks mis mee, maar wijd er dan geen hele perstrip/insta /etc aan! En ga vrijwilligerswerk doen in bv de ouderenzorg of iets dergelijks ipv ergens even een koffie en klets ?! te doen .
Wat een waaaaaanzinnige inspanningen. Zoveel te geven in enkele uren. Écht iets doen voor de mensen daar.
Sanny heeft ook foto’s van ‘het kinderproject waar Anouk al jaren komt’. Lees; witte blonde vrouw temidden van zwarte kindjes. Je zou denken dat dit een keer onacceptabel wordt
Het zijn wel 4 mooie vrouwen gelukkig.
Een halve dag is precies genoeg voor fotomomenten voor Instagram.
Moet je ook even bedenken wat het kost om vier mensen + crew daarheen te vliegen om zélf een paar uurtjes mee te werken vs. als je dat geld gewoon doneert en de stichtingen zelf kunnen bedenken waar ze het aan uitgeven. Je kan van één retourticket (en het is spon dus met luxe en vipservice) waarschijnlijk de kosten van een bijeenkomst, de onkosten van een vrijwilliger voor meerdere maanden betrokkenheid, benodigdheden van meerdere honden, verzin eens wat dekken.
Edit: Dit is het laatste wat ik erover ga zeggen hoop ik want bloeddruk() maar dat Love Grace and Us van die Anouk Smulders is dus ook een super wit hoogopgeleide rijke vrouwen platform.