Ik probeer me nu echt in te beelden hoe bekakte Groningers praten
Het ligt in Drenthe😅
Hahaha oh oeps, bekakte Drenthenaren dan
Gewoon ABN hahah
Alsof elke Groninger of Drent ook een accent heeft
——
Las de stories van Michelle B, wel heftig dat zij ooit zo zijn gestalkt en dat dat echt zo’n nasleep heeft gehad. En wat ik uit de stories opmaak nu weer een staartje heeft gekregen. Echt naar.
HAHAHHAHA moi mejong haha
Ja en blijkbaar is dat de reden dat ze vaak accounts blokkeerd!
Ja dat snap ik dan ook wel… Is wel echt de keerzijde van je influencer bestaan. Verbaast mij dan wel dat je er alsnog mee ‘doorgaat’.
Ja… ik snap dat als het haar zo werd geadviseerd ze dit zo doet maar lijkt me toch een beetje schijnveiligheid.
Passie in de polder, moet dat nou? We moeten de huisregels eens updaten.
Holy crap, ik ging even kijken bij die kerk waar Michelle b. afgelopen week (weekend?) zat, want ik vond de locatie echt heel mooi.
Maar die kost dus €1251 per nacht voor 2 personen.
Haha ik wilde ook kijken, maar ben meteen genezen.
Mensen hebben geld ik had 350 verwacht ofzo
da’s lecker zech
Hahaha nou ik kom uit Twente (Enschede) en daar heeft echt bijna iedereen een accent (ook al denken ze van niet, ik dacht ook dat ik geen accent had*). Sinds ik in de Randstad woon (nu zo’n 12 jaar) heb ik pas door hoe boers mijn familieleden en vrienden allemaal klinken. Oké en hoe boers ik zelf klonk 🥲 Misschien ben ik dat onterecht geprojecteerd. ‘T spiet mie donders Groningers en Drentenaren zonder accent.
En @inezweski dat filmpje, what did I just watch
*Disclaimer: niks mis met boer’n accent’n. Xoxo iemand met een voormalig boeren accent die nog nooit een koe heeft aangeraakt.
Wtf?? Zoiets kostte ons weekje vakantie dit jaar.
Mijn God, echt een MEGA cringe hier over dat groepje Nederlandse influencers die voor een weekje naar Curaçao vliegt met een koffertje vol beauty producten om ‘licht’ (Tha Fack?!?! Quote is van Sanny Verhoeven) te komen brengen en met de diertjes te knuffelen.
Echt hoor, get a grip.
Ja ik erger me ook kapot aan die insta posts!
Ik ken het licht brengen eigenlijk alleen van Jezus. Maar dat is denk ik ook wel een beetje hoe Sanny zichzelf ziet. Wat een walgelijk verheven manier om jezelf te zien zeg.
Daar maken ze ook genoeg reclame voor