Mommybloggerstopic #7

Maar wat was haar CITO-score

8 likes

“En het is heerlijk dat we lekker hoogbegaafd kunnen zijn met elkaar”

Mijn favoriete citaat, ga dit echt jatten en het elke keer zo noemen als ik met vrienden afspreek.

20 likes

Je bent best wel een grote vrouw maar we hebben wel lekker kunnen tafelen :joy:

6 likes

Hahaha ik stuur je echt tegelijkertijd met jouw post deze quote door omdat ik zat te krijsen van het lachen hier.

1 like

Ze is lid van MENSA, daarvoor moet je de ultieme Cito-toets afleggen ja!!

Ik vind lid zijn van MENSA trouwens een enorme afknapper, waarom zou je dat willen behalve voor de bragging rights.

6 likes

Om

Lekker hoogbegaafd te kunnen zijn met elkaar

36 likes

Dit ja! Heb het teruggespoeld om te luisteren of ik het goed hoorde.

6 likes

Je weet ook gewoon hoe dit klinkt en eruit ziet.

2 likes

Ik heb een vermoeden, maar zal het helaas nooit echt weten :cry:

1 like

Offtopic maar dit blijft toch de mooiste. Fake Baudet geeft even een college wijn inschenken https://mobile.twitter.com/danielverlaan/status/1400780881565032454

12 likes

Ik ben aan het hinniken :horse::sob::laughing:

4 likes

Mijn lievelings hieraan is de blik en lichaamstaal van date Anna over dit “leuke verhaal” :rofl:
eeh… cheers!

15 likes

Ja voor zowel deelnemers als kijkers, welke ultieme sadist heeft dit bedacht?

1 like

Je ziet hem aan het eind ook denken: hmm misschien niet het beste verhaal… Cheers.

4 likes

De stakker klinkt wel echt pre-cies als T. Baudet. Berend Baudet. (Ging uit varen? Zou-ie ook uit Zuid-Laren komen of is dat geen kakkeromgeving ik heb geen idee.)

1 like

Zuidlaren bij Groningen is echt kak

6 likes

I confirm.

4 likes

Ik ook. Heb er gewerkt en moest eens op een zaterdagmiddag een cadeautje voor iemand kopen. Echt alleen maar kakkers daar. Precies zoals je je kunt voorstellen hoe kakkers er uitzien/praten :joy:
Hoewel de meeste mensen op mn werk totaaaal niet kak waren. Maar t bij de winkels dus wel lol

1 like

Allemaal van die Berends

5 likes

Hahaha ik ben er geboren en mijn officiële naam is een vrouwenversie van Berend MAAR IK BEN NIET NAAR AMERIKA GEVAREN OKE

5 likes