Gisteren zei iemand ergens op het forum (kan het niet meer terug vinden) dat ze het irritant vond dat moeders op insta liepen te klagen over de wintertijd, nou Elise kan er ook wat van,. Gisteren meerdere stories én een post erover, want de jongens waren 5.30 wakker en ze was zo moe en wie had die wintertijd ooit bedacht?!! Maar… het voelt dan toch gewoon als 6.30 die eerste dag (oké nog steeds vroeg maar niet abnormaal met dreumessen) dus waar heb je het over? Ik snap dat het kut is als ze na een aantal dagen nog niet in het ritme zijn, maar de eerste dag kun je dat toch nog niet verwachten? Oké domme ergernis maar hopelijk snapt iemand me
Klopt! Vanaf de 2e dag ‘mag’ je klagen over de wintertijd, maar de eerste dag kom je in principe aan je normale uren slaap. Die kinderen kunnen geen klok kijken.
Het kan natuurlijk dat ze een uur later naar bed is gegaan, omdat ze dacht dat ze er een uurtje bij kreeg, maar dat zou niet slim zijn.
Misschien is het tijd om de kinderen even uit logeren te doen en zelf lekker een hotelletje te pakken want wAt Is HeT zWaAr MeT eEn TwEeLiNg
De Huismuts vliegt gewoon voor de tweede keer in (minder dan?) twee weken tijd naar Curacao? Ik sta er toch elke keer weer versteld van in wat voor bubbel zij leeft…
Ik sta er eerder van versteld waar mensen zich druk om maken in dit topic.
Ze helpt Co met het inrichten van haar B&B toch? Dat is haar werk. Al die oordelen altijd hier.
En wat dan nog. Mag ze toch zelf weten?
Tuurlijk mag ze dat zelf weten maar er is ook nog zoiets als uitstoot?! ( blijf daar dan zou ik zeggen)
Net als Elise; ik vind dat echt niet meer van deze tijd. Heeft denk ik niets met misgunnen te maken ( althans niet vanuit mij).
Tja, oké. Zo kun je er wel van alles bij gaan halen.
Eet jij vlees?
Het is toch ook niet dat ze dit altijd doet. Lijkt me meer een uitzondering.
Volgens mij gaat de huismuts er 3 maatschappelijke projecten bezoeken bij een paar stichtingen. Projecten die zich richten op dieren, vrouwen en kinderen.
Nouja zo lang de huismuts maar eens stopt met die irritante stories over dat manifestatie gebeuren, daar word ik pas moe van
Tja het is niet dat ik me er druk om maak hoor. Ik sta er gewoon, zoals ik letteriljk zei,van versteld. Waarom komt het toch elke keer in dit topic weer op deze discussie uit ik ben weer weg
??
Je hebt gezocht op het woord: forum.
*fo·rum (het; o; meervoud: forums, fora) *
website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd
Als je echt wil discussiëren kan je misschien de jij-bak achterwege laten. Dat is een drogreden; hoort niet thuis in een discussie.
En klimaatprobleem is nou niet echt een bijzaak lijkt me. Snap dat mensen dat consumentisme in combinatie met die hele hippie-aesthetic op een gegeven moment echt niet meer van deze tijd vinden.
Haha huh? Maar dit is toch precies waar jij net over valt? Dat mensen in dit topic van alles ‘vinden’ en zich daarover uitspreken?
Dat de één dat overdreven of onnodig vind is prima, want daar is inderdaad een forum voor.
Ik snap het ook niet want het gaat op een zondag, op je vrije dag dus, in. Als je het echt zo erg vindt dat je dan ineens om 5.30 wakker bent (terwijl je ook kan doenalsof het gewoon nog 6.30 is) kan je toch gewoon ergens overdag een keer die klok een uur terugzetten… Je hebt een uur extra, mensen! niet een uur minder…
@LazySusan Ik was sarcastisch over deze dooddoener
en @Uprooted ik verbaasde me erover dat @Gaston zich erover verbaasde en iedereen mag zich daar weer over verbazen. Maar nu wordt het allemaal wel erg ingewikkeld…
Is er nog iemand bevallen of zo?
Is het daar niet een (roddel) forum voor? Om te bashen over “bekende” mama bloggers in dit topic. Hoeft niet altijd positief dacht ik zo
Ja klopt sorry, ik moet ook gewoon uit dit topic blijven.
Dit programma doet gewoon pijn.
Hahaha ja
Ze maken ook meestal hele kutte matches, waarvan je al direct ziet dit wordt helemaal niks. Maar love dit channel, die heeft altijd de meest cringe momenten, kijk het programma zelf nooit.
Het allerleukste was toen haar date de volgende stelling kreeg; zou je liever een grappige vrouw willen of een slimme?
Hij koos voor grappig.