Hm dat lijkt me toch wel iets heel anders eigenlijk… Vond dat vroeger ook irritant, zeker omdat ik in de klas merkte veel harder te moeten trekken dan sommigen anderen, maar nu komt toch wel steeds vaker naar voren dat de maatschappij niet op hen is ingericht en ze daardoor problemen ervaren. Niet precies iets om mee te koop te lopen.
Wat @Blablabla ook aangeeft, hoog (of meerbegaafd) zijn kan net zo moeilijk zijn als iemand die moeite heeft met leren of school. Onze maatschappij is heel erg ingericht op gemiddelde mensen en als je daarvan afwijkt, heb je al snel een probleem. Vind het niet iets om neerbuigend of lacherig over te doen, want je kan er daadwerkelijk veel last van hebben.
Ik snap dat men er last van kan hebben. Doe er helemaal niet neerbuigend over. Ik doelde op het storende gedeelte van mensen die er te koop mee lopen. Zo heb ik een nicht die bij alles maar meteen roept “ja, maar ik ben hoogbegaafd” terwijl ze dat niet is trouwens. Maar dat constant moeten zeggen met zo’n toontje Dat is gewoon irritant. That’s it
Meer in de zin van: ik ben beter dan de rest. Zo bedoel ik het Mensen die echt hoogbegaafd zijn kan ik me goed bij voorstellen dat dat een dagelijkse struggle is. Een meisje bij ons in de straat heeft zichzelf opgehangen omdat ze hoogbegaafd was en niemand haar begreep… doe er dus echt niet lacherig over.
Zeg het dan niet en kom niet met die expliciete voorbeelden als je alleen ‘thats it’ wilt zeggen bij iets dat niet klopt
Vriend, ik bedoelde het niet verkeerd. Maar bedankt voor de extra sneer.
Geen idee of ze er al waren onder de mommybloggers, maar Ev.ie van T.ivie (ongeveer 8k abonnees) heeft haar baan opgezegd en gaat dagelijks een vlog uploaden… Dagelijks vloggen was nodig om met het huidige aantal views ervan te kunnen leven.
Wat fijn, zien we straks dagelijks haar zoontje op het potje poepen
die leer je op de streets yo, niet op een resort voor rijke westerse mensen
Ik zie dat Martine (& wil?) een event promoten/mede organiseren. Een baby beurs “huisje boompje baby”. Zo benieuwd of je daar dan een QR code voor moet scannen - want daar zijn zij helemaal tegen toch?
Maar het event wordt o à samen met het martini ziekenhuis georganiseerd, kan me niet voorstellen dat die er achter zouden staan om zonder code te doen. Vind er niks over op de site.
Ja ben echt asociaal nieuwsgierig of principes zo verdwijnen voor Moneyzzzz
Wow ik schrok even maar dit is niet met het ziekenhuis samen, Martiniplaza is een evenementenhal.
Die reacties trouwens op hun foto.
Doordat Martine zo poseert krijgt ze de vraag of ze zwanger is.
Vind die vraag niet zo heel gek in dit geval. Als vrouwen bijv iets aangekomen zijn of een buikje hebben/lijken te hebben en die vraag krijgen vind ik 'm vrij ongepast, maar dit is gewoon een echte ‘zwangerschapspose’.
Mee eens hoor !
Als het op een evenementenlocatie is zijn ze verplicht de coronacheck te doen en ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet zouden doen op zo’n relatief groot event. Want anders heb je kans dat je moet sluiten als locatie, komt economisch niet zo lekker uit lijkt me
Dat event is pas in april, dus het is helemaal nog niet te zeggen hoe de toegang qua corona dan geregeld is. Waarschijnlijk zijn de maatregelen en regels dan alweer 100 keer veranderd.
Started from the bottom now you’re here inez
Nou misschien moeten we de screenshots met nazi vergelijkingen eens naar ze socials van het ziekenhuis sturen
“huisje grinttuin baby” was wel passender geweest