Mommybloggerstopic #7

Ja… niet zomaar vol met joy, maar echt vóóól met joy.

3 likes

Lol Maike die haar vriendinnen shamet i.v.m. hun fake tan en er zelf zo bijloopt :upside_down_face:

8 likes

Hmm… soms vraag ik me echt af wanneer iets een (fake)tan is of simpelweg blackfacen :thinking:

9 likes

Wat een verschil tussen het gezicht en de arm

6 likes

Oh wat erg dit😱

5 likes

Jezus deze vrouw is vast geen 45 maar ze lijkt echt even oud als Estelle Cruijff, echt geen jeugdige look zo’n oranje kop.

14 likes

Ik vind dr best goed uitzien tbh :joy: Vind alleen heftig dat ze haar kleur dus te danken heeft aan zonnebanken. En geen self tan queen is. En waarom moet ze nog bruiner met zelf bruiner. Maargoed yolo

1 like

Wil & Tien zijn helemaal herboren na hun me-time tweedaagse. Benieuwd hoeveel persoonlijke ontwikkeling en inzichtsposts er nu gaan volgen :sweat_smile:

3 likes

Hebben ze weekend gehad?

23 likes

Weekend is voor de plebs.

1 like

Owww die stories van Elise over Guusje. Hartverscheurend…

6 likes

Vooral dat laatste filmpje van haar en Guusje :pleading_face:

5 likes

Echt dikke tranen hier

4 likes

Tiger Elise is haar geklaag in het weekje van Wout z’n afwezigheid wel aan het goedmaken zeg. Ibiets met dr zus, daarna een weekend in de bossen met de famz, toen 24 uur Spanje met Kia en nu een nachtje hotel met Wout.

9 likes

Oh man wat een onmetelijk groot verdriet. Kan me echt niet voorstellen hoe dit voor hun voelt :pensive: vreselijk

3 likes

Ik dacht: “valt wel mee toch”
Maar merkte toen pas dat je wat foto’s verderop bedoelde. Enge vibe ook bij die foto, hoe hij uit zijn ogen kijkt…

2 likes

Haha ja maar dan door de week, een spa met overnachting en daarna naar Sue.

1 like

Dacht even “wie is Kia?” Haha

3 likes

Jep, en Vita zat weer met Ro in het vliegtuig ergens naartoe. Ga ze maar ontvolgen denk ik, kan dit niet aan :sweat_smile:

5 likes

Och ja inderdaad. Ik kan me niet voorstelling hoe veel pijn dit moet doen.

2 likes