Ja… niet zomaar vol met joy, maar echt vóóól met joy.
Hmm… soms vraag ik me echt af wanneer iets een (fake)tan is of simpelweg blackfacen
Wat een verschil tussen het gezicht en de arm
Oh wat erg dit😱
Jezus deze vrouw is vast geen 45 maar ze lijkt echt even oud als Estelle Cruijff, echt geen jeugdige look zo’n oranje kop.
Ik vind dr best goed uitzien tbh Vind alleen heftig dat ze haar kleur dus te danken heeft aan zonnebanken. En geen self tan queen is. En waarom moet ze nog bruiner met zelf bruiner. Maargoed yolo
Wil & Tien zijn helemaal herboren na hun me-time tweedaagse. Benieuwd hoeveel persoonlijke ontwikkeling en inzichtsposts er nu gaan volgen
Hebben ze weekend gehad?
Weekend is voor de plebs.
Owww die stories van Elise over Guusje. Hartverscheurend…
Vooral dat laatste filmpje van haar en Guusje
Echt dikke tranen hier
Tiger Elise is haar geklaag in het weekje van Wout z’n afwezigheid wel aan het goedmaken zeg. Ibiets met dr zus, daarna een weekend in de bossen met de famz, toen 24 uur Spanje met Kia en nu een nachtje hotel met Wout.
Oh man wat een onmetelijk groot verdriet. Kan me echt niet voorstellen hoe dit voor hun voelt vreselijk
Ik dacht: “valt wel mee toch”
Maar merkte toen pas dat je wat foto’s verderop bedoelde. Enge vibe ook bij die foto, hoe hij uit zijn ogen kijkt…
Haha ja maar dan door de week, een spa met overnachting en daarna naar Sue.
Dacht even “wie is Kia?” Haha
Jep, en Vita zat weer met Ro in het vliegtuig ergens naartoe. Ga ze maar ontvolgen denk ik, kan dit niet aan
Och ja inderdaad. Ik kan me niet voorstelling hoe veel pijn dit moet doen.