In Brabant volgende week pas
Als je seizoensgebonden werk doet (zoals bijvoorbeeld een vakantiepark draaiende houden in de zomer) dan kan je kind extra vrije dagen krijgen buiten de schoolvakanties om. Ik werkte in mijn puberteit op een jachthaven in de keuken en die mensen mochten ook altijd in september nog met hun kind all inclusive naar Turkijke
Oh owja natuurlijk! Scheelt wel lekker veel geld
Lol ik zie op instagram ineens dat een oud-collega van me bij het wylde pad op vakantie is
An ounce of luck
Willem die op zân insta vraagt wie er morgen wilt komen sjouwen voor een vette hap en goeie koffie.
Wie zou er zo gek zijn om dat te doen.
Waarom willen mensen met geld t liefst niemand betalen?
Ben haar ook gaan volgen, leuk mens.
Is dit dé oud-collega?
Hoe denk je dat Dagobert aan zijn fortuin is gekomen, niet door het weg te geven hĂš
Kinderen onder de 5 zijn niet leerplichtig en dan kun je je kleuter dus dagen/dagdelen thuis houden. Of extra vakantie ivm werk van de ouders
Ze is al 5. Maargoed kan zoveel zijn: 2 studiedagen voor de vakantie, je kind een dagje ziekmelden of idd toestemming ivm seizoensgebonden werk.
Lekker manifesteren dat je naar ibies gaat. Oh nee wacht, je hebt het ticket zelf moeten boeken.
Waarom zoân link erbij? Als je het magazine wilt, moet je dat toch gewoon manifesteren?
Nee!! Dit is er een die best normaal is (DACHT IK je kunt niemand meer vertrouwen)
âHaaaiiii Lou hierrrâ
Graag uitgebreide en eerlijke review hier droppen
Wel gezellig en leuk ook voor zoân kindje om mee te maken.
Leipe Loutje is gestopt met instagram! Wisten jullie dat al?
Ik ging even op haar insta kijken maar ik begon al te schuimbekken bij pockets vĂłl met joy.