Mommybloggerstopic #7

Ik vind elise nog steeds leuk en hoe vaak ze op vakantie gaat moet ze grotendeels zelf weten maar voor 24 uur mensen naar SPANJE laten invliegen kun je als merk toch niet meer verantwoorden?! Man het is 2021 come on we weten nu toch beter. Echt een huge faal voor Kia. Shame on you.

Als ik elise was zou ik dit ook niet goed kunnen praten voor mezelf.

58 likes

Om een elektrische auto te promoten :face_with_raised_eyebrow:

48 likes

Reacties gaan ook veelal daarover
Zal wel weer een excuus video aan komen

Edit: ofja excuus, verdediging/goedpraten

3 likes

Echt te bizar voor woorden dat er niemand in het marketing team van Kia zit met hersens. Ben er echt bozer om dan ik zou moeten zijn geloof ik. Maar als dit soort dingen nu nog steeds gebeuren, waar gaan we dan heen met z’n allen. Zo ongelooflijk schaamteloos.
Is er geen meldpunt voor zoiets? Heb heel veel zin ze aan de klimaat-schandpaal te nagelen :sweat_smile:

24 likes

Bizar inderdaad. Ga lekker heen en weer over de Afsluitdijk om die auto te promoten ofzo. Wij hebben zelf een Kia helaas maar vind het ook not done :sweat:

6 likes

Ik zie maar 2 of 3 afkeurende reacties, of verwijdert ze dingen? Helaas ook een hoop: “JuLlIe mOetEn nIeT zO zeUrEn” en “LeEf eN laAt LeVen”

3 likes

Zulke dooddoeners dit😂

5 likes

Oh heb ze niet geteld, zag er een aantal met veel likes

Vond de blog van Marlieke over haar ADHD diagnose wel interessant. Vond haar erg onrustig de laatste tijd maar ja dat snap ik nu wel. Wel ballen om zoiets persoonlijks te delen.

4 likes

Ik vind deze constatering van Laura Ponticorvo heel
 bijzonder :sweat_smile:

13 likes

Maar het is wel hoe het gaat, al in de buik van de moeder heeft een baby meisje al haar eitjes al. Dit neemt vanaf in de buik al af zelfs.

13 likes

Maar dat is toch niet de (enige) reden dat er een genetische verbinding is?

13 likes

Nee dat is zo.

2 likes

Ja precies, de kritische reacties onder haar vlog krijgen wel meer dan 200 duimpjes, dus dat geeft wel aan dat veel mensen dit totale onzin vinden.
Zo mooi dat zij en wouter altijd doen alsof ze onwijs om het milieu geven (bijv wouter zo’n emo post na het zien van een docu), maar vervolgens al hun zorgen opzij zetten voor een goeie spon-deal :roll_eyes:
Echt beroerd ook dat je als merk flink wat influencers (want bijv Nienke Plas was er ook) laat invliegen voor deze 24 uur promo, lekker ongeloofwaardig.

9 likes

En een (of twee?) dikke jeeps rijden normaal toch haha

4 likes

Maar een eitje is nog geen baby heđŸ€Ș

5 likes

Vind het sowieso een dooddoener. Je baby is je baby omdat er 50% papa en 50% mama in zit. Dus oma’s kleinkind zat niet in de buik van oma. Er zat een eicel in waaruit na hulp van papa uiteindelijk de baby is ontstaan zoals die is.

22 likes

Ik snap wel dat je je daar zo over kunt verwonderen hoor.

6 likes

Haha Iris Rulkens vind ik echt heel grappig, ze doet in haar youtube serie “De imitatieshow” een aantal vloggers na, o.a. Moncia Geuze, Josh V, Queen of Jetlags :joy: Lekker voor in de lunchpauze van onze saaie kantoorbaan.

13 likes

Haha Monica doet ze wel goed openen en gedag zeggen maar dat tussenstuk gewoon praten niet zo. Nu praat Mo misschien ook niet heel “onderscheidend”? Zou ook niet zo snel weten wat het accent uit (ik dacht?) H-I Ambacht is

1 like