Wisten jullie trouwens al dat zij en Willem niet in hetzelfde vliegtuig terug zaten vanuit Ibiza.
Wil eigenlijk nog steeds wat meer juice over die âopenâ relatie die werd gesuggereerdâŠ
De huismuts is alles behalve een huismus
Is geen juice denk ik? Iemand suggereerde dat nav een Story waarop ze gewoon met een mannelijke vriend stond toch
Zo heel veel juice is er niet, ze hebben een open relatie (ik ken mensen die zij kent) en zijn daar ook - jawel - heel open over haha
Verschilt natuurlijk wel per kindje. Even los van de âwat is teveel speelgoedâ discussie. Die van mij vermaakt zich echt niet lang met Ă©Ă©n stuk speelgoed haha. Ze vermaakt zich dan wel weer heel erg lang met een hele mand waar van alles in zit zodat ze dat allemaal eruit kan halen, ergens op kan zetten of weer in een andere mand kan doen. Helemaal zen dan.
Dus het is gewoon ook heel verschillend per kindje, denk ik.
Ah dat kan zeker! Ik heb er maar 1 dus dat is ook mân enige referentiekader haha!
Vind dit altijd zoân gekke. Aan de ene kant snap ik dat je reacties verwijderd maar voor mân gevoel vinden sommige YouTubes kritiek ook wel snel afzeikerij. En dan vind ik verwijderen van de reacties wel makkelijk. En vraag me af of de mate van kritiek zoveel meer is dan je zou krijgen bij je baan in loondienst van leidinggevende en/of collegaâs.
Collegaâs die bij mij aankomen met kritiek die harder geformuleerd is dan in deze reactie mogen van mij lekker wieberen hoor. Geef haar groot gelijk. Feedback prima, maar je hoeft het echt niet te accepteren als iemand je komt vertellen dat er niks leuks is aan wie je bent, wat je doet en wat je maakt.
Naast inhoud zit er ook wel een verschil in de plaats waar die feedback wordt geopenbaard, want iedereen kan dat gewoon lezen onder jouw werk.
Als je in loondienst bent zetten je baas en collegaâs hun feedback voor jou toch ook niet op het intranet?
Wij hebben ook een camera, die een bewegingssensor heeft idd.
De huismuts gaat op vakantie en moet een pcr test doen. Wilt dat zeggen dat ze niet gevaccineerd is ?
Moet ook voor Curaçao als je al gevaccineerd bent.
Op alle slakken zout leggen wordt inmiddels ook een beetje vermoeiend
Hoeft niet per se, in sommige landen moet je en en hebben! (Curaçao bijv)
Mooi tegengeluid tegen alle LOA en manifestatie coaches/influencers op Instagram, social media
Ik volg haar sinds dat ze een goede, uitgebreide reactie plaatste bij Annic over het hele mamaworden gebeuren. Ze schrijft echt vaak goede dingen vind ik
??? Het was gewoon uit intresse.
Ja ik ben ook echt fan van Janne Schuijn.
De huismuts is op vakantie naar Curaçao samen met haar oudste dochter. Ik vraag mij soms echt af hoe vloggers dat doen omdat in dit geval haar dochter leerplichtig is. Viel mij destijds ook al op met Michelle B.
Het is toch herfstvakantie?
In Brabant nog nietâŠ