Ja mee eens ! Echt volledig,…
Maar, ze weten ook gewoon niet beter ? Voor hun zal dit zwaar zijn, ondat ze het echt gewoon niet weten hoe het anders is
Ja mee eens ! Echt volledig,…
Maar, ze weten ook gewoon niet beter ? Voor hun zal dit zwaar zijn, ondat ze het echt gewoon niet weten hoe het anders is
Toch vind ik het tricky om op basis van foto’s en video’s te denken dat iemand een ideale situatie heeft. Je ziet ook maar momentopname en een selectie van wat ze zelf wil delen natuurlijk. Denk dat we daar nooit vanuit moeten gaan, maar dat ben ik.
Ik ben wel eens bij een crèche gedumpt op skivakantie. En de leidster sprak alleen Duits Dan toch liever een leuke tante die oppast.
Ik ook! echt trauma’s aan. Was pas 5 maar weet dit nog heel goed, vreselijk
Wij gaan ook vaak op vakantie met vrienden of familie, vindt dat juist echt top & inderdaad vanuit vroeger zoveel goede herinneringen aan dat we het nu zelf ook doen.
Mijn leukste vakanties waren ook altijd die met lekker veel familie en/of vrienden het gezelschap maakte het juist gezellig en het vakantiegevoel, met je eigen gezin ben je toch al de andere 50 weken van het jaar?
Idd, talking about privilege… Damn. Wees blij dat je überhaupt op vakantie kan.
Ik verbaas mij vooral over de hoeveelheid geld. Zowel Sanny als Elise nu: net een huis gekocht. Waarin ook veel luxe keuzes worden gemaakt en weinig zelf wordt gedaan. En dan óók nog direct op vakantie. Sanny zelfs 3 weken lang. Als ik in mijn omgeving kijk slaan de meeste dan een jaartje over, of doen veel zelf, of gaan alleen voor een weekendje. Maar daar is het allemaal én, én, én. En als je het geld heb, waarom niet. Maar het is een zo ver van mijn bed show.
Niet dat die mensen geen bákken met geld hebben, maar vergis je ook niet in hoeveel voor hen gratis gedaan wordt volgens mij, reken maar eens uit hoeveel je zou besparen als al het uitbestede schilderwerk, verhuizen én je wekelijkse hello fresh box etc etc niet van je eigen budget af hoeft
Sanny en jorg werken vanaf hun vakantieplek. Dus het is niet alleen maar vakantie.
Verbaast me wel hoe weinig Wouter zelf lijkt gedaan te hebben in het nieuwe huis. Ook gezien hij (deed lijken alsof ie) in het vorige huis alles zelf gedaan heeft, en nu komt het over alsof ie hooguit wat lampen opgehangen heeft (maar ws omdat ze vanalles gratis aangeboden hebben gekregen en/of naar gehengeld hebben)
Ja maar HALLÓÓ, ze hebben nu een TWEELING
Dit dacht ik ook. Nu post Elise ook weer een post met “het verfwijk van buiten is belangrijk dus wilden we meteen aanpakken!”. Dan denk ik direct; ja weer een spon van paar duizend euro. Joejoe
En volgens mij was dat ook de insteek. Hij wou niet meer klussen juist omdat het vorige huis zoveel werk was.
In de laatste vlog van Elise zitten sowieso al 3 sponsordeals verwerkt geloof ik.
Ik snap nooit zo goed wat ze dan moet doen. Het gaat vaak over privilege.
We gaan op vakantie met vrienden maar we klagen niet hoor! Want we hebben het super goed, gratis schilders en hello fresh dus je hoort ons niet klagen!
Ik ben een beetje moe, maar! Je hoort mij niet klagen hoor . Ik heb immers net een massage gehad en ik heb mijn nagels laten doen.
Zoiets?
Geen zin om die video te kijken, ze gaat dus een boek schrijven? waarover?
Ja iemand heeft haar levensverhaal opgeschreven, in dit promofilmpje gaat het veel over de tijd dat ze zelf een missverkiezing won maar het gaat over haar ivf traject en andere hobbels in haar leven ook volgens mij.
Ze moeten niet met doen of hun manier van leven de enige manier is waarop het mogelijk is om de dingen te doen die ze doen. Dat ze zich realiseren dat ze zo leven omdat het kan, maar dat het niet onmogelijk is om de dingen op een goedkopere manier of zonder hulp te doen. Snap je? Zo van, ja anders kan ik echt niet met vakantie zonder hulp. Nou dat kan wel want er zijn zat mensen die dat zonder hulp kunnen. Zulke opmerkingen schieten bij mij dan vaak in het verkeerde keelgat.
En ook dat ze steeds zegt ja, wij hebben een tweeling dat is extra zwaar. Ja, ik snap dat het zwaar is, maar dat zijn twee kleine kinderen die geen tweeling zijn ook. En die wonen soms zonder hulp, 3 hoog achter, met een vader die niet thuis is, maar buiten de deur werkt, een moeder die ook buiten de deur werkt, en die dan nog altijd geen geld en tijd hebben voor wekelijkse massages, overal eten bestellen, en heel veel gratis krijgen. Lang verhaal, maar komt erop neer, iets meer blijk geven van bewustzijn dat ze het heel goed hebben zou ze sieren. Wat mij betreft.