Mommybloggerstopic #7

Volgens mij denken deze mensen (ook die Isa, Jaynen die Jorn Luka) dat ze echt voorvechters zijn van iets en de geschiedenisboeken ingaan.

12 likes

Ik las deze comment te snel en dacht even dat 'ie van Martien Meiland was :nerd_face:

Meeeeiddd

12 likes

Ik zat even op de insta van Barts Boekje te kijken (ze is nu zwanger en met verlof) maar letterlijk elke post is spon. Hoe kunnen volgers dat nou gewoon chill vinden… ik snap dat echt niet

Op de stories van de huismuts deelt ze een speelhoek bij iemand thuis. Dat is toch net een speelgoedwinkel zo veel? Of is dit ‘normaal’ als je iets grotere kinderen hebt en ben ik ignorant over hoe mijn toekomst gaat zijn?

Ik zou echt keuzestress krijgen als kind. Lijkt inderdaad meer een winkel dan een simpel speelhoekje.

3 likes

Wow ik zit het zonder geluid te kijken, maar dat ziet eruit als een mini KDV met duur speelgoed :crazy_face:

6 likes

Maar de echte vraag is: wil je naar de driedaagse manifestatie?

3 likes

Ik wil niets liever

4 likes

Ik…

Hoe manifesteer ik een huis waarin al dat speelgoed überhaupt zou passen?? Waarom is het zo opgeruimd??

6 likes

Kijk en daarom moet je boeken!
Dan heb je binnen no time zo’n huis.

2 likes

die speelhoek is groter dan mijn woonkamer joh, misschien zelfs groter dan mijn huis.

8 likes

Voor jou hebben ze een manifestatie-event én een manifestatiemagazine!

1 like

Ik heb thuis ook ongeveer zo’n speelhoek. Alleen dan heb ik in de hoek nog een trap en die leidt naar een glijbaan door het dak van ons huis! En die komt uit bij een zwembad gevuld met stuiterballen. Ik vind dat normaal.

46 likes

Heb jij geen privé kinderboerderij? :hushed:

7 likes

Is toch net een kinderdagverblijf. Ik vind het niet normaal.

1 like

op zich hadden mijn zusje en ik vroeger ook wel zoveel, maar niet zo uitgestald meer in gesloten kasten. Misschien waren wij ook wel heel verwend hoor :woman_shrugging:

3 likes

Bij de meeste van mijn vrienden met kinderen is de speelhoek ook groter dan de woonkamer. het speelgoed ligt namelijk gewoon door het hele huis :stuck_out_tongue: haha.

1 like

En je helemaal de tyfus schrikken van die grote pop om het hoekje.

7 likes

Een aparte speelhoek/afdeling snap ik zeker hoor!

Vind het alleen zoveel allemaal, zo overdadig. Word er altijd ongemakkelijk van als ik dat soort giga speelhoeken of speelkamers zie, zoals dit

Gewoon zó overdadig en zó veel. Bijna een beetje ‘pervers’ ofzo, een (vaak wit en westers) kind te midden van kilometers speelgoed.

29 likes

Dat is bij mij thuis ook zo… waarom vind je het teveel ?

Weet niet goed waar ik het anders moet laten. Mijn kindjes vinden het fijn… alles is mooi opgeruimd in dozen etc… ze kunnen dan kiezen waarmee te spelen