Er zijn best wat verloskundigen die vruchtbaarheidsspreekuren doen! Die van mij bood dat ook aan en is totaal geen fancy praktijk, en weet van een vriendin die verloskundige is dat zij dat ook doet. Dus mocht je weten dat je bijv binnenkort zwanger zou willen worden dan kun je gewoon een afspraak maken voor tips en inzichten.
Ah daar had ik nog niet eens aan gedacht! Goede tip! E zijn vaak ook makkelijker bereikbaar dan een gyn (wachtlijsten enzo).
Wil en Tien gaan een event organiseren waarbij Tien ecstatic dance gaat geven (als je dat zo zegt). In de vlog van Wil vertelt ze er meer over. Het is gebaseerd op haar niet afgemaakte opleiding, meditatie, liefde voor dans en ervaring. Wil zal een soort host zijn.
Wil en Tien go biodanza?
Die laatste foto van Lisa Room op haar insta… Ik vind dat zo mega naïef.
Pff echt… snap dit niet. Heb m gerapporteerd.
To be fair kon Martine vroeger wel the worm, ook wel relevante skill.
Ik mis deze Wil en Tien wel een beetje en het onderdeel dat hun vlogs toen van mn leven waren
Ja toen waren het nog niet van die suffe huisplanten met allemaal van die Karen achtige ideeën.
Ja bijvoorbeeld de LLG New York vlogs, die waren echt leuk!
Omg en Wil gaat daarna een workshop ‘ schrijven’ geven. En volgend jaar staan ze op de CreaDoeBeurs.
En over 5 jaar op de LibelleDag of dat MargrietFeest of hoe heet zo’n naaipatronen- Marjolein Bastin- appeltaartfestijn?
Huishoudbeurs, met al hun bak- en kookkunsten
(Geen idee of daar zulke dingen zijn? Heb geen idee van de HH-beurs)
Er zijn ook workout demonstraties op de hh-beurs, misschien kunnen ze daar ook die ecstatic dance geven. Alles kan, door een demo van Rico Verhoeven op de beurs is mijn tante van 63 gaan boksen
Is dat wil en tien unlimited eigenlijk nog actief of zijn ze daar al mee gestopt?
De vierde was ook niet gepland had ze in zo’n vragensticker gezegd. En verder zal ze inderdaad niet een makkelijke jeugd hebben gehad. Maar mi staat dat wel los van dit incident die ze makkelijk zou kunnen ontkrachten. Dus ben benieuwd waar ze mee komt.
Verder lijkt ze het wel goed voor elkaar te hebben, vind ik. Nieuwbouw huis gekocht in Almere en ze verblijven een half jaar in een vakantiehuisje in de tussentijd. Dus financiële zorgen lijkt ze toch niet te hebben eigenlijk (ook m’n enige twijfel aan het verhaal) maar je weet het nooit achter de schermen. Kindjes lopen er gewoon goed verzorgd bij en haar vriend is geloof ik advocaat. Vind haar ook totaal niet overkomen als een slechte moeder.
Oh echt joh, nr 4 ook niet. Hoe krijg je het voor elkaar .
Nee idd, arm lijken ze zeker niet dus het zal sowieso geen geldgebrek voor basisbehoeften zijn maar ik denk dan eerder aan te hoge standaarden, bijv alles moet instagrammable zijn. Als dat het is vind ik dat echt dieptriest.
Verder komt ze idd over als een leuke moeder hoor. Maar de geruchten die naast dat achterhouden van goededoelengeld rondgaan zijn echt wel heeel raar, bijv dat ze ongevraagd volgers kocht voor concullega’s en dan berichtjes sturen van heee wat heb jij ineens veel volgers gnagna zijn die wel echt?
Nouja wordt vervolgd. Ze zal toch ooit ergens mee moeten komen.
Was overigens echt verbaasd dat ik haar blijk te volgen denk dat ik ooit verleid werd door dat “schrijft” maar ehhh…als ze iets niet kan
@Sproetjes & @Pininhetweb ik vind het wel bedenkelijk om zomaar op internet je speculaties te droppen over een gedeelte van het leven van een onbekend iemand dat je op social media gezien hebt. Die speculaties en aannames gaan vrij ver (over iemands jeugd, financiën, of ze zelf wel een goede moeder kan zijn, het voorkomen van haar kinderen) en ik vind het respectloos om dat zo online te gooien omdat je daar zelf iets van vindt of ‘enerzijds van smult’. Je zal dat maar over jezelf, je gezin, partner, dochter, moeder, etc teruglezen.