Mommybloggerstopic #7

Nou zeg :joy:

2 likes

Je kan er op de site van onze favoriete Linda meer over lezen, als je 't interessant vindt.

4 likes

Oh nee, het geflopte businessidee vanā€¦ Krabsalade en Bergamooooot.

Wat gaan we doen?

Ja sorry @Freedom ik bedoel het echt niet onaardig maar het staat er toch letterlijk gewoon bij? Is het dan zoveel moeite om even in dat topic te kijken? Daar kun je alle informatie vinden die je zoekt

6 likes

Ik lees het te zijner tijd wel op de kwakzalverij website, wat er van jullie terecht is gekomen.

15 likes

Bij mij was die Grip test helemaal okƩ geweest (Ɣls ik hem had gedaan), maar ik bleek na 5 jaar medische molen toch echt onvruchtbaar (en heb met eiceldonatie toch een kindje gekregen). Het enige wat die test eventueel zou kunnen ontdekken is vervroegde overgang (dus een hele lage AMH) maar dat is het wel.

5 likes

Oke

2 likes

Nee hoor. Ik heb PCOS en ben met behulp van het ziekenhuis zwanger geraakt. Voeding is nooit besproken.

1 like

Zoals eerder genoemd ligt dat aan de vorm van PCOS die je hebt. Bij mij is het wel besproken door de arts in het ziekenhuis.

1 like

Die oplichter marilyn heeft een bericht gedeeld en alsnog alleen maar zielig doen en niks uitleggen. Houd dan gewoon je mond, denk ik. Ze wil geen olie op het vuur gooien, maar ze had het toch simpel de wereld uit kunnen helpen.

3 likes

Iedereen die denkt dat er wat mis is kan mij voor 50 euro om advies vragen, geen bloedprikken ofzo gewoon je klachten uitleggen in 1 SMS en dan is dat advies ā€œga even langs de huisartsā€ aka doorverwijzing naar jou.

Misschien gaat dit beter dan de ā€œautisme genezendeā€ dolfijnen van mij en @grace

2 likes

Nee dat was ook vruchtbaarheid toch ivm dolfijnen aftrekken

Ik weet het niet meer heb teveel scams

1 like

Mag ik vragen waarom die test niets zou aantonen terwijl er wel iets aan de hand is? Kan je ook met regelmatige menstruatie en eisprong onvruchtbaar zijn?

Das wel het mooie van dolfijnen, multi-inzetbaar. Mag ook wel voor wat die eikels vreten aan vis.

1 like

Heb het gevoel dat ik er een beetje bekaaid vanaf kom in dit businessmodel.

3 likes

Tuurlijk! Nou, bij mij lijkt aan de buitenkant niks aan de hand te zijn. AMH (dus eicelvoorraad) is goed, hormoonwaardes goed. Mijn cyclus is wel een beetje onregelmatig, maar niet schokkend. Bij onze IVF en later ICSI pogingen bleek mijn eicelkwaliteit zo slecht te zijn dat mijn eicellen niet bevrucht raken (konden ze in het lab zien, ze waren niet mooi ā€˜gladā€™ van binnen, maar vol met onregelmatigheden). Dat had uit geen enkele bloedtest kunnen komen. Voor iemand van mijn leeftijd heel zeldzaam :slight_smile:

2 likes

Zeer plausibel

2 likes

Ik vind het wel jammer dat onze Moonsisters geen rol spelen in dit business model. Ze weten als geen ander hoe je bs moet verkopen namelijk en hebben bakken ervaring. Maar kijk wel uit dat je ze op de juiste dag vraagt he, straks staat Mars verkeerd en heb je rampen op je geweten.

1 like

Die dolfijnen kosten een godsvermogen en met covid reis restricties moesten we iemand inhuren voor het aftrekken dus we moeten eerst een buffertje opbouwen. Maar als je 2 andere huisartsen aantrekt dan krijg je extra commissie (ik moet eerst nog even die lularoe docu kijken want ik weet nog niet de ins en outs van een piramidespel opzetten).

@inezweski konijn rijmt wel op dolfijn, en hooi is goedkoper dan vis. :thinking:

Ik weet trouwens nog goed de eerste keer dat ik de dolfijnen business grap maakte iemand reageerde met ā€œalles leuk en aardig maar iemand die ik ken had een fundraiser zodat dr kind met dolfijnen kon zwemmen tegen autismeā€ (zoiets iig het punt is dat de dolfijnen scam echt bestaat šŸ„²)

5 likes

Ik vind dit zo erg, het is nooit wetenschappelijk bewezen en zeker niet dat dit op langer termijn helpt
Die diertjes hebben onnodig zoveel stress. Ik werk met gehandicapte kinderen en ik moet soms echt even slikken als een ouder weer begint over een dolfijnen therapie van 8000 euro :sob:

3 likes