Lol kontenlikker van de mods ‘t is goed met je.
Ik zal maar niet vertellen wat ik van jou vind dan.
Whahaha serieus? Moeilijk doen om een middelvinger emoticon terwijl hier echt hele lelijke dingen over mensen word gezegd?
Stop gewoon dan!
Misschien moeten we allemaal gewoon stoppen?
Iemand kan wel zeggen te stoppen maar als reactie na reactie blijft volgen.
Weten we nou al wat het verhaal achter de vermeende donatiefraude was? Was het een storm in een glas water? Heeft de momfluencer iedereen gewoon genaaid en komt ze ermee weg?
De donatiefraudeur komt er nog op terug, postte ze een paar dagen geleden
Omg, echt leuk dat ik een keer forum juice kan teruglezen zonder cryptische omschrijvingen van verwijderde berichten.
Bedankt.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze dit wel gaat proberen. Nog even een paar weekjes… dan is de baby er en is iedereen het vergeten. Denkt ze.
“Whaha”, ja, serieus. Ik vind dat vrij dom, net zoals lelijke dingen over andere mensen zeggen trouwens, dat vind ik ook niet oké
Ik zit mij nu al de hele avond af te vragen wat er toch met die vlek is? Ik snap hem echt niet
Hij heeft zijn jas nog aan en een vlek op zijn broek en was een kwartier thuis
Ik wilde net hetzelfde posten? Ik breek mijn hoofd er ook over hahaha. En waarom moet het geluid ook uit?
Lijkt me pis of bier, spannender dan dat zal het niet zijn
…
Op dit forum wordt (in bijv het wayrwt topic) fel gereageerd op complimenten over het uiterlijk van mede forummers - immers, het zou ongepast zijn iemand te complimenteren met iets waar hij of zij niets voor gedaan heeft.
Mag je dan wel dit soort sneren over iemands uiterlijk, meer specifiek iemands uitdelen? Of geldt deze vrijstelling alleen voor de admins?
Logisch want ik heb ook geen duizenden volgers maar ik kan me hier zo niks bij voorstellen
Pff wat veel berichtjes. Hop ik gooi ze allemaal weg en wie echt antwoord wil stuurt het nog maar een keer.
Ga ik denk ook maar eens proberen op m’n werk.
Een extreme wappie vriendin van mij is daar nu ook heen verhuisd sinds een paar maand en heeft veel mede wappiew daar (zo zegt ze zelf ook). Is echt een community aan het worden dus elke BN’er die daar nu heen verhuisd verdenk ik daar ook van .
Daar heb je een goed punt ja. Dat is niet handig en onnodig. Het is alleen jammer dat het met zo’n toontje moet alsof ik me bewust boven de rest plaats. Maar goed, wij weten inmiddels ook wel dat er altijd een paar mensen zitten te azen op een verkeerd woord van een mod om even hun gram te halen. Terwijl we helemaal niet te beroerd zijn om ons ongelijk toe te geven. Zoals ook in deze.
Haha lijkt me heerlijk een keer, de mailbox op het werk op een hele drukke dag gewoon in 1x legen en dan met zo’n algemene mail terugkomen
Ik ken mensen die dit doen, hun redenatie is dat het zichzelf wel oplost of mensen mailen nog eens. Ik geef ze groot gelijk, al ben ik zelf niet in de positie om dat te doen.