Dit dacht ik dus ook precies. Toch zo bizar eigenlijk dat je dan meteen denkt: oh moet even hem gaan filmen met die vlek, hihaihoe
Jeetje wat is die Maike Beunk een onnozel wicht.
Ze zet gewoon heel herkenbaar op insta waar ze gaat wonen, incl beelden.
Dat naast alles tentoonstellen van je dochter van 3 voor duizenden volgers vind ik vrij heftig. š„²
En waarom help je het verder te verspreiden?
Maar hoevaak liggen mannen al open gesneden op de operatie tafel? Ik ben ook gesteriliseerd tijdens de keizersnede en was juist erg blij ermee. Je ligt toch al open gesneden, het duurt 5 minuten en het scheelt je een hele extra operatie. Alleen maar meedenken lijkt mij. Ik heb er om moeten smeken en (nog net geen) PowerPoint presentaties moeten geven voor de hele maatschap
Zuchtttttt.
Wat heeft ze gedeeld dan? Heb geen Insta meer dus kan het niet zien en ben nieuwsgierig
Vind je de vraag moeilijk te beantwoorden?
Ik word zo moe van jou, echt.
Altijd hetzelfde geneuzel maar als anderen iets posten wat op hetzelfde neerkomt over andere mommys oid, kan het allemaal wel. š„² wordt zo met 2 maten gemeten altijd hier. š„²
Meer heb ik er niet over te zeggen.
Byeeee
Haha ze heeft meer dan 30k volgers, dan boeit het ook nog echt dat het hier gedeeld wordt
Wat stom dat je er zo voor hebt moeten smeken. Dat vind ik net zo naar als de forummers die hier ongevraagd een voorstel tot sterilisatie kregen. Ik vind het namelijk bijzonder om te lezen dat dat gebeurt wanneer een vrouw daar niet zelf over begint en middenin een zwangerschap zit.
Anticonceptie vind ik een gezamenlijke verantwoordelijkheid, maar toch ligt de bal vaak bij de vrouw. Vandaar dat ik me afvraag hoe gelijkwaardig dit is. Sterilisatie voor een man is namelijk een poliklinische ingreep, die soms zelfs bij de huisarts kan. Dus van dat helemaal open liggen is geen sprake.
Ja, maar daarom noemt de arts het als optieā¦ Sommige vrouwen weten misschien niet dat het een optie is tijdens je keizersnede. Je kan toch prima nee zeggen. Ik vind het sws een hele andere discussie waar de verantwoordelijkheid ligt etc. Die arts doet gewoon zān āplichtā om te informeren.
Hij kwam spontaan klaar zodra hij haar zag?
Hij piste in zān broek zodra hij haar zag?
Wat een lol zeg. Hihaho
Haha jemig, dat je het ergens niet mee eens bent, dat kan, maar om nou een middelvingeremoji naar de admin van dit forum te doen is wel erg laag hoor.
De posts van de admins en mods van dit forum zijn anders ook wel eens erg laag, dus daar kan ik me weinig druk om maken eigenlijk.
Ik zou jou als admin van t forum af yeeten als je zon tokkie post naar mij zou sturen.
Ja ik ben gewoon cynisch. Als je leest (ook op dit forum) hoe vrouwen vaak hemel en aarde moeten bewegen om gesteriliseerd te worden als ze dat wel willen, verbaas ik me erover dat het hierbij blijkbaar wel zo makkelijk gaat. Niks mis met goed informeren, maar blijkbaar wordt het niet door iedereen zo ervaren.
Dit.
Ik āverwachtā eigenlijk wel dat mijn vriend een vasectomie zal laten uitvoeren eens onze kinderwens vervuld is, nadat ik al meer dan 15j anticonceptie neem.
Een vasectomie voor een man is ook pakken minder ingrijpend qua ingreep dan een sterilisatie voor een vrouw.
Jammer dat er nog steeds zo dikwijls van wordt uitgegaan dat het alweer enkel de taak is van de vrouw om zwangerschappen te voorkomen.
Nu gaan alle kontenlikkers van de mods en admins even met zulke posts strooien.
Nee ik pakte gewoon mn kans om jou te vertellen dat ik je een tokkie vind