Ja en dat Kelly dat mens nog moet geruststellen van Jaa je hebt helemaal gelijk hoor.
Jezus christus te paard HOE reageert ze nog zo kalm erop
Ik kom er dus net achter dat Kelly mij op mân privĂ© account geblokkeerd heeft, want kan haar niet meer vinden. Als ik overschakel naar mân andere account (fotografie) dan kan ik dr wel vinden. Heb ook geen idee waarom ik geblokt ben
Heeft ze je ooit verzoek gestuurd die je hebt geweigerd? Ik ben ook geblokkeerd nadat ze mij 2 x een verzoek stuurde om mij te volgen (voor meer volgers)
Oh dat zou nog wel eens kunnen trouwens. Wat een kinderachtige reden ook om iemand dan te blokken, maar vooruit. Ieder zân ding
Tel je zegeningen.
Heb je haar toevallig zelf geblokkeerd? Ik doe dat weleens als ik iemand continu voorbij zie komen met spon of reels. Dan zie je ze ook niet meer als je zoekt op de naam.
Ik vraag me altijd af wanneer een mommyblogger een besluit neemt om voor nog een kindje te gaan of ze dan ook aan het commerciële belang denkt? Een zwangerschap / baby zorgt toch weer voor extra views likes en inkomsten.
Maar een kind kost meer geld hoor
Weten jullie nog dat Elise Boers in de zomer allemaal goedkoop ogende kleding mocht uitzoeken van een merk, maar het nooit droeg?
Nou op haar 5e vakantie dit jaar heeft ze het aan hoor⊠afschuwelijk
Ibiza, Spon
Het lijkt erop dat de boekingen bij Het Wylde Pad niet echt binnenstromen gezien de Huismuts voor de zoveelste keer praktisch heel oktober en november via stories in de uitverkoop gooit
Ja en in september hadden ze ook al deals volgens mij. Of misschien was het augustus. Anyway, de kortingen vliegen je om de oren.
Maar wie wil er ook in de regen en wind in een semi-gepimpt huisje in fucking Twijzel zitten?
Ditđ€Ł
De jurk is vreselijk maar ze heeft wel echt een to die for
De standaard voor een goede is hier wel bijzonder laagâŠ
Vind het altijd zo interessant dat veel bekende nlâers en influencers zo graag op ibiza willen wonen. Elise zegt op insta dat ze nog wacht een seintje van het universum maar er wel op een dag wil wonen.
Ik ben er nog nooit geweest en snap het waarschijnlijk daarom niet. Maar wat is de deal met Ibiza dat het zo geweldig is?
Ibiza is magisch , schijnt. Mij nie bellen, ga veel liever naar andere eilanden.